Based / به سرعت رابط کاربری بساز

  • 1402/12/21
  • طراحي و ديزاين
  • 2398
  • 0
  • 0
image

Based از طریق یک فرآیند طراحی محاوره‌ای عمل می‌کند. کاربران می‌توانند نیازمندی‌های خود را توصیف کرده و سپس با استفاده از فناوری منحصربه‌فرد text-to-front-end، این توصیفات را به کد آماده برای تولید تبدیل کنند. این روش با حذف نیاز به طراحی سنتی، فرآیند توسعه را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند.
 
 
 
متد text-to-front-end توسط Based با فرآیند طراحی سنتی متفاوت است. در این روش، نیازی به داشتن مهارت‌های طراحی نیست؛ زیرا کاربران تنها نیازهای خود را توصیف می‌کنند و Based آن را به کد ترجمه می‌کند، بدون اینکه نیاز به ایجاد ظاهر رابط کاربری به صورت بصری داشته باشند.
 
 
 
می‌توانید کدهای تولید شده توسط Based را سفارشی کنید. پس از تولید اتوماتیک کد اولیه، کاربران می‌توانند آن را ویرایش و تغییر داده و به نیازهای خود سازگار کنند.
 
 
 
Based به راحتی در جریان کاری توسعه موجود قرار می‌گیرد. این ابزار کدهای آماده‌ای ارائه می‌دهد که با شیوه‌ها و سیستم‌های فعلی توسعه‌دهندگان سازگار است و انتقال آن به جریان‌های کاری موجود را بدون مشکل انجام می‌دهد.
 
 
 
Based قابلیت‌های طراحی سریع را ارائه می‌دهد، به این معنا که کاربران به جای طراحی ظاهری، توصیف نیازهای خود را می‌دهند و این ابزار آن را به سرعت به کد تبدیل می‌کند. همچنین، کاربران می‌توانند کد را به نیازهای خود سفارشی کرده و تغییرات مورد نیاز را اعمال کنند.
 
 
 
استفاده از Based به هیچ تجربه یا دانش طراحی نیاز ندارد. این ابزار برای توسعه برنامه‌های کاربردی وب طراحی شده و به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا بدون در نظر گرفتن جنبه‌های طراحی، بر روی کد خود تمرکز کنند.
 
 
 
Based نسخه بتای رایگانی را ارائه می‌دهد و پس از آن می‌توانید با پرداخت 19 دلار در ماه، پس از یک دوره آزمایشی رایگان سه ماهه، اشتراک Base را دریافت کنید.
 
 
پیشنهاد بتای رایگان با Based شامل یک صندلی کاربر، کمک کامل یکپارچه‌سازی React، درخواست‌های نامحدود، پشتیبانی اختصاصی در طول فرآیند توسعه، دسترسی به صادرات HTML و TailwindCSS و دسترسی به جدیدترین ویژگی‌ها است، و هیچ اطلاعات کارت اعتباری برای این مورد نیاز نیست.
 
 
 
Based دارای ویژگی‌های زیادی است، از جمله تولید خودکار کد UI از ورودی متنی، قابلیت‌های طراحی سریع، سفارشی‌سازی کد انعطاف‌پذیر و کد قابل حمل که با جریان‌های کاری توسعه موجود سازگار است.
 
 
 
Based یک سرویس اشتراک نیز ارائه می‌دهد. پس از یک دوره آزمایشی رایگان سه ماهه، اشتراک پایه با هزینه ماهانه 19 دلار ارائه می‌شود.

 

تگ ها