بررسی تولید صدای هوش مصنوعی Play HT

  • 1403/4/3
  • موزيک
  • 1604
  • 0
  • 0
image

روزهای قدیم که ما باید ساعت‌ها برای پیدا کردن صداپیشگان زحمت می‌کشیدیم یا با نرم‌افزارهای تبدیل متن به گفتار که صدای ربات‌مانند داشتند، کار می‌کردیم تموم شده.

امروزه، مولدهای صدای هوشمند به سرعت چند ثانیه می‌توانند صداهای واقعی و طبیعی برای هر برنامه و محتوایی ایجاد کنند. من به عنوان کسی که محبوب‌ترین مولدهای صدای هوشمند مثل ElevenLabs را آزمایش کردم، می‌خواهم یکی دیگر از این مولدها به نام PlayHT را بررسی کنم.
این مولد هم ادعا می‌کند صداهای واقعی‌تری نسبت به بقیه ارائه می‌دهد. اما تا چه اندازه این ادعا درست است؟

بعد از بررسی، به شما نکات مهمی در مورد انتخاب صدای هوشمند مناسب برای محتوای خود و بهترین گزینه های PlayHT که من آزمایش کردم، خواهم گفت. امیدوارم در پایان بتونید بهترین مولد صدای هوشمند برای نیازتون رو پیدا کنید!

نکات برجسته کلیدی

PlayHT یک تولید کننده صدای هوش مصنوعی است که گسترده ترین طیف صداهای شبیه انسان را ارائه می دهد که به بیشترین زبان ها صحبت می کنند.
از ویژگی های PlayHT می توان به تبدیل متن به گفتار، شبیه سازی صدا، تلفظ هوش مصنوعی، ابزارک های صوتی و میزبانی پادکست اشاره کرد .
PlayHT یک طرح رایگان با دسترسی به همه صداها و زبان ها با بارگیری نامحدود برای آزمایش پلت فرم ارائه می دهد.
این پلتفرم گزینه های سفارشی سازی را برای تنظیم دقیق صداها برای مطابقت با لحن و سبک دلخواه شما فراهم می کند.

 

PlayHT و ElevenLabs هردو شرکت های واقعی و معتبری هستن که توی زمینه ساخت صدای مصنوعی برای انسان ها کار می کنن. با این حال، PlayHT گسترده‌تر و جامع‌تره و بیشترین طیف صداها و زبان‌های مختلف رو داره. این شرکت همچنین به عنوان بهترین تولید کننده صدای هوش مصنوعی برای پادکست ها شناخته می‌شه و همه ابزارهای لازم برای ساخت، میزبانی و پخش پادکست رو یکجا فراهم می کنه.

طرح رایگان PlayHT سخاوتمندانه و مفیده چون به همه صداها و امکانات سفارشی سازی دسترسی داره. اما برای استفاده از همه این امکانات باید به PlayHT متصل بشی و بعضی ویژگی های پیشرفته‌تر هم در اختیارت نیست.

مزایا و معایب

طرح رایگان با 12500 کاراکتر رایگان، دسترسی به همه صداها و زبان ها و یک کلون صوتی.
طیف متنوعی از بیش از 800 صدای با کیفیت بالا و طبیعی به بیش از 142 زبان مختلف برای مطابقت با محتوای شما.
به راحتی ویجت های صوتی را با افزونه وردپرس یا با جاوا اسکریپت برای رونویسی متن وب سایت جاسازی کنید.
کتابخانه تلفظ برای تلفظ دقیق کلمات و عبارات خاص.
ایجاد و انتشار پادکست در iTunes و Spotify در یک پلتفرم.
ابزارهایی برای تنظیم سرعت و لحن صدای هوش مصنوعی شما.
کاربر پسند برای کسانی که تخصص فنی ندارند.
راهنماهای مفید برای کمک به شما در شروع

PlayHT چیست؟

PlayHT یک شرکت پیشرفته است که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا صداهای واقعی و شبیه انسان بسازد. این شرکت متخصص در تبدیل متن به صدای با کیفیت بالاست. شما می‌توانید از بین بیش از 800 صدا و 142 زبان و لهجه مختلف انتخاب کنید و به دلخواه ویرایش و دانلود کنید.

PlayHT از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی و تکنیک‌های یادگیری ماشینی استفاده می‌کند. یادگیری ماشینی بخشی از هوش مصنوعی است که به ماشین‌ها کمک می‌کند از داده‌ها یاد بگیرند و خود را بهبود بخشند. در مورد PlayHT، الگوریتم‌های یادگیری ماشینی بر روی مقادیر زیادی از داده‌های صوتی آموزش داده می‌شوند تا تفاوت‌های ظریف گفتار انسان را بفهمند و به دقت تقلید کنند.

سپس تکنیک‌های پیشرفته هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت و اعتبار صداهای تولید شده به کار گرفته می‌شوند. این تکنیک‌ها شامل تنظیم زیروبم، لحن و تلفظ برای ایجاد صداهای طبیعی و انسان‌مانند هستند.

PlayHT یک فناوری پیشرفته است که از ترکیب روش‌های یادگیری ماشینی و تکنیک‌های پیشرفته هوش مصنوعی استفاده می‌کند. این فناوری به PlayHT این امکان را می‌دهد که صدای انسان را به صورت بسیار واقعی و غیرقابل تشخیص از آن تولید کند.

این فناوری کاربردهای زیادی در زمینه‌هایی مثل بازاریابی، سرگرمی و آموزش دارد که در آنها صدای با کیفیت بالا ضروری است. برخی از کاربردهای رایج آن شامل ساخت صدا برای فیلم‌ها، کتاب‌های صوتی، پادکست‌ها، آموزش‌های آنلاین، بازی‌ها، سیستم‌های تلفن هوشمند، ترجمه و موارد دیگر است.

PlayHT همچنین به شما امکان سفارشی‌سازی سبک صحبت کردن و لحن صدا را می‌دهد. مثلا می‌توانید سرعت صدا را تغییر دهید یا آن را متناسب با یک شخصیت یا برند خاص تنظیم کنید.

PlayHT فقط به تبدیل متن به صدا محدود نمی‌شود، بلکه قابلیت‌های پیشرفته‌تری مثل شبیه‌سازی صدای واقعی افراد و تلفظ سفارشی را نیز ارائه می‌دهد.

PlayHT برای چه مواردی استفاده می شود؟

PlayHT یک سرویس ارائه دهنده صداهای حرفه ای و طبیعی است که می تواند برای انواع ویدیوها مانند ویدیوهای تیک تاک و یوتیوب استفاده شود. این سرویس بیش از 800 صدا در 142 زبان مختلف دارد که شما می توانید آنها را سفارشی کنید و با تیم خود روی آنها کار کنید.

شما می توانید این صداها را در فرمت های WAV یا MP3 برای استفاده شخصی یا تجاری دانلود کنید و هر چقدر که بخواهید آنها را پیش نمایش دهید. این سرویس رایگان است.

PlayHT همچنین ابزار مفیدی برای آموزش الکترونیکی است. با دسترسی به صداها و زبان های مختلف هوش مصنوعی، شما می توانید محتوای نوشتاری خود را به صوت تبدیل کنید و باعث شوید که مخاطبان بیشتر به مطالب شما گوش دهند، حتی اگر نتوانند به موقع به آن دسترسی پیدا کنند. PlayHT همچنین امکان جاسازی مستقیم صدا در محتوای آموزشی الکترونیکی را فراهم می کند تا دسترسی به آن آسان تر باشد.

سیستم های تلفنی هوشمند و ربات های چت: کسب و کارهایی که می خواهند تجربه مشتری خود را از طریق سیستم های تلفن هوشمند (پاسخگوی صوتی تعاملی) بهبود بخشند، می توانند از PlayHT استفاده کنند. مشتریان می توانند به صورت صوتی از طریق تلفن با نمایندگان تعامل کنند و تجربه شخصی تری داشته باشند. PlayHT به مشتریان کمک می کند بلافاصله با نماینده مناسب ارتباط برقرار کنند و در عین حال صاحبان مشاغل را از هزینه استخدام افراد گران قیمت برای گفتار ذخیره می کند.

مقالات صوتی: PlayHT همچنین برای سازندگان محتوا و نویسندگانی که می خواهند مقالات، اسناد گوگل و ایمیل های خود را به فرمت صوتی تبدیل کنند تا دسترسی و استفاده از آنها راحت تر شود، عالی است. ابزارهای صوتی PlayHT سازگار با سئو هستند و سرعت وب سایت را کاهش نمی دهند و بر رتبه آن تأثیر نمی گذارند. چه پست های وبلاگ، مقالات خبری یا کتاب های صوتی باشد، صداهای انسان مانند PlayHT و گزینه های سفارشی سازی تجربه صوتی با کیفیت بالا را تضمین می کنند.

صداهای شخصیت ها و افراد مشهور: با PlayHT می توانید صدای افراد مشهور را شبیه سازی کنید یا صداهای شخصیت های منحصر به فرد ایجاد کنید. برای سازندگان محتوا، این ویژگی امکانات جدیدی را برای داستان سرایی و ایجاد محتوای صوتی جذاب برای چیزهایی مانند انیمیشن ها، بازی های ویدیویی یا پادکست ها فراهم می کند. همچنین کسب و کارها می توانند از این ویژگی برای ایجاد صدا برای تبلیغات یا محتوای بازاریابی استفاده کنند.

ویژگی های PlayHT

 AI Voice Agents

جدیدترین ویژگی ارائه شده توسط PlayHT، "عامل صوتی AI" است. به شما امکان می دهد دستیارهای صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی برای تعامل با کاربران، ارائه اطلاعات یا انجام وظایف ایجاد کنید.

من آن را برای خودم امتحان کردم و از دقت و تعامل آن تحت تاثیر قرار گرفتم. تنها کاری که انجام دادم این بود که روی میکروفون دستگاهم «برای صحبت با Play.AI کلیک کنید» و «اجازه دادن» را زدم. با انتخاب این مورد بلافاصله گفتگو با Play.AI شروع شد، جایی که من می‌توانم به صورت شفاهی از آن سؤالاتی در مورد فناوری آن بپرسم و در زمان واقعی پاسخ می‌دهد.

با انتخاب تصادفی «Shuffle» با صاحبان فروشگاه‌های تجارت الکترونیک ، ویراستاران مد ، منتقدان مواد غذایی و موارد دیگر در تماس هستم . من برای چند دقیقه با یک منتقد مواد غذایی هوش مصنوعی صحبت کردم و او گفت و گوی جذابی داشت که حول بهترین غذاهای ایتالیایی شهر من می چرخید.

عوامل صوتی هوش مصنوعی در خدمات مشتری و بازاریابی برای تعاملات جذاب و شخصی محبوبیت پیدا می کنند. با عوامل صوتی هوش مصنوعی PlayHT، می توانید تجربیات صوتی تعاملی ایجاد کنید که رضایت مشتری را افزایش می دهد و وفاداری به برند را بهبود می بخشد. شما حتی می توانید صدای خود را شبیه سازی کنید تا مشتریان مستقیماً با شما صحبت کنند!

چه به یک دستیار مجازی برای وب‌سایت خود نیاز داشته باشید و چه برای ربات چت خود به صداپیشگی، عوامل صوتی هوش مصنوعی PlayHT ابزارها و فناوری را برای ایجاد تجربه‌های صوتی جذاب و تعاملی ارائه می‌کنند. من به شدت توصیه می کنم Play.AI را برای خودتان امتحان کنید تا ببینید چگونه است!

 Ultra Realistic AI Voices

یکی از ویژگی های برجسته PlayHT توانایی آن در تولید صداهای واقعی هوش مصنوعی است. این صداها بسیار شبیه به انسان هستند و باعث می شود که آنها از گفتار انسان قابل تشخیص نباشند. الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی و تکنیک های یادگیری ماشینی این سطح از واقع گرایی را امکان پذیر می کند.

صدای PlayHT در جنسیت، سن و لهجه متفاوت است. چه به صدایی نیاز داشته باشید که مرد باشد یا زن، جوان یا پیر، یا دارای لهجه خاصی باشد، PlayHT آن را دارد.

این صداهای واقعی هوش مصنوعی برای انواع برنامه‌ها، از جمله صداگذاری برای ویدیوها، کتاب‌های صوتی و پادکست‌ها ارزشمند هستند. همچنین می‌توانید از این صداها برای خواندن متن مقاله، افزودن صدا به وب‌سایت وردپرس خود با افزونه وردپرس و جاسازی یک پخش‌کننده صوتی در وب‌سایت خود با قطعه کد جاوا اسکریپت استفاده کنید.

Text to Speech

PlayHT بیش از 800 صدای هوش مصنوعی را ارائه می دهد که به بیش از 142 زبان و لهجه صحبت می کنند. ابزار تبدیل متن به گفتار آن به شما امکان می دهد متن را به صداهای با کیفیت بالا تبدیل کنید.

PlayHT هنگام استفاده از این ابزار هشت نمونه از جمله خدمات مشتری، پادکست و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد، اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را در قسمت متن قرار دهید. من این ویژگی را برای خودم امتحان کردم و باورم نمی شد صدای هوش مصنوعی من بدون انجام هیچ ویرایشی چقدر واقعی به نظر می رسد!

از آنجا، PlayHT ابزارهای سفارشی سازی را در اختیار شما قرار می دهد تا سرعت و لحن صدای هوش مصنوعی خود را تغییر دهید تا دقیقاً همانطور که می خواهید صدا کنید. هر بار که ویرایش می‌کنید، PlayHT یک نمونه جدید ایجاد می‌کند، بنابراین همیشه می‌توانید به عقب برگردید و صدای قبلی خود را مقایسه کنید.

هنگامی که از صدای هوش مصنوعی خود راضی بودید، آن را تولید کنید و به صورت فایل MP3 یا WAV دانلود کنید! همچنین، می توانید از طریق API پیشرفته TTS PlayHT به صداهای هوش مصنوعی دسترسی داشته باشید .

 Voice Cloning

ویژگی شبیه سازی صدای PlayHT به شما امکان می دهد صدای شخصی سازی شده ای بسازید که شبیه صدای شماست با دقت 99 درصد. کلون های صوتی از طریق آموزش صوتی ایجاد می شوند، جایی که شما حداقل یک نمونه یک ساعته از صدای خود را به PlayHT ارائه می دهید. سپس از صدای ضبط شده آپلود شده برای ایجاد یک مدل صدای سفارشی استفاده می شود. برای نتایج بی عیب و نقص و دقت 100٪، می توانید حساب خود را ارتقا دهید.

شبیه سازی صدا برای کاربردهای مختلف ارزشمند است. به عنوان مثال، اگر یک تولیدکننده محتوا یا پادکست هستید، می‌توانید از PlayHT برای ایجاد صدایی شبیه صدای خودتان استفاده کنید تا یک تجربه صوتی ثابت و شخصی‌شده برای مخاطبانتان داشته باشید.

صدای خود را شبیه سازی کنید، یک اسکریپت آپلود کنید و به جای ضبط دستی صدا با صحبت کردن در میکروفون، تغییرات جزئی در سرعت و لحن صدا انجام دهید! PlayHT به شما کنترل کاملی بر میزان رسا و ملایم بودن صدای شما می دهد، بسته به مورد استفاده.

شبیه سازی صدا همچنین برای صداگذاری در ویدیوها یا ارائه ها عالی است و به شما این امکان را می دهد که لمس شخصی به محتوای خود اضافه کنید. ویژگی شبیه سازی صوتی PlayHT به شما امکان می دهد محتوای صوتی ایجاد کنید که سبک و شخصیت منحصر به فرد شما را منعکس کند.

 AI Pronunciation Library

کتابخانه تلفظ هوش مصنوعی PlayHT به شما امکان می دهد نحوه تلفظ کلمات یا عبارات خاص را توسط صداها سفارشی کنید. کتابخانه تلفظ هنگام برخورد با اصطلاحات فنی، نام های تجاری یا سایر کلمات با تلفظ های منحصر به فرد مفید است. سپس می توانید این کلمات را در کتابخانه تلفظ شخصی خود ذخیره کنید!

برای استفاده از ویژگی تلفظ PlayHT، یک متن وارد کنید تا مطمئن شوید که صداها کلمات را به درستی تلفظ می کنند. یک بار آن را در کتابخانه خود ذخیره کنید، و PlayHT اطمینان حاصل می کند که تلفظ صحیح در سراسر محتوای شما منعکس می شود. ویژگی تلفظ PlayHT از الفبای آوایی بین المللی (IPA) و پشتیبانی از چند زبان پشتیبانی می کند تا اطمینان حاصل شود که محتوای صوتی شما حرفه ای و دقیق به نظر می رسد.

تلفظ هوش مصنوعی برای کاربردهای مختلف ارزشمند است. به عنوان مثال، فرض کنید در حال تولید محتوای آموزشی یا فیلم های آموزشی هستید. در این صورت، می‌توانید از PlayHT استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که صداها اصطلاحات فنی را به درستی تلفظ می‌کنند تا تجربه یادگیری بهتری برای مخاطبانتان داشته باشند.

 Audio Widgets

PlayHT ویجت های صوتی را ارائه می دهد که می توانید به راحتی در وبلاگ ها و وب سایت های وردپرس جاسازی کنید. این ویجت ها کاملاً قابل تنظیم، واکنش گرا و سئو پسند هستند، بنابراین لازم نیست نگران کاهش سرعت وب سایت و تأثیر بر ترافیک شما باشید. در واقع، این ویجت‌های صوتی حفظ و دسترسی کاربر را برای تجربه جذاب‌تر افزایش می‌دهند تا به رتبه‌بندی مقالات شما در SERP کمک کند.

با ابزارک‌های صوتی PlayHT، می‌توانید پخش‌کننده‌های صوتی ایجاد کنید که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد مستقیماً در وب‌سایت شما به محتوای صوتی شما گوش دهند، به این معنی که می‌توانند محتوای شما را در زمان راحتی مصرف کنند. همچنین به وب سایت شما کمک می کند تا برای بازدیدکنندگان دارای ناتوانی بینایی یا سایر ناتوانی ها با ADA سازگار شود.

در اینجا چند ویژگی قابل ذکر است که با ویجت صوتی PlayHT ارائه می شود:

  • دسترسی به 800+ صدا و 142+ زبان در عبارات مختلف.
  • فید RSS را دریافت کنید تا مقالات صوتی خود را به عنوان پادکست در iTunes، Spotify و Google Podcasts به اشتراک بگذارید.
  • به تجزیه و تحلیل دسترسی داشته باشید تا تعداد شنیده ها، اشتراک گذاری ها و بارگیری های دریافتی مقالات صوتی خود را مشاهده کنید.
  • از کتابخانه تلفظ PlayHT برای اطمینان از تلفظ صحیح کلمات منحصر به فرد استفاده کنید.
  • از ویژگی ضبط ایمیل برای تبدیل شنوندگان به مشترک استفاده کنید.

اگر کاربر وردپرس هستید، خوش شانس هستید. در حالی که ویجت صوتی PlayHT با اکثر پلتفرم های وب ادغام می شود، PlayHT افزونه ای را به طور خاص برای وردپرس ارائه می دهد که به شما امکان می دهد ویجت های صوتی را به طور یکپارچه در وب سایت وردپرس خود بگنجانید. این افزونه افزودن و مدیریت محتوای صوتی را ساده می کند و تجربه کاربری روان را برای بازدیدکنندگان شما تضمین می کند.

 AI Voice Podcasts

PlayHT خدمات میزبانی و توزیع پادکست را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد پادکست خود را ایجاد و مدیریت کنید!

میزبانی پادکست PlayHT به شما امکان می‌دهد فایل‌های صوتی خود را آپلود کنید، قسمت‌های پادکست ایجاد کنید، و آنها را در محبوب‌ترین پلتفرم‌های پادکست مانند Spotify، iTunes، و Google Podcasts برای بیشترین دسترسی توزیع کنید. برای شروع ایجاد محتوای صوتی با PlayHT، از بیش از 800 صدای واقعی هوش مصنوعی و بیش از 142 زبان همراه PlayHT استفاده کنید، یا با ابزار شبیه سازی صوتی PlayHT صدای شخصی سازی شده ایجاد کنید.

این ویژگی یک ابزار عالی برای سازندگان محتوا، مشاغل و افرادی است که به دنبال راه اندازی پادکست های خود هستند. PlayHT یک رابط کاربر پسند برای راه اندازی حساب پادکست شما، تولید یک فید RSS برای توزیع و ابزارک های صوتی قابل جاسازی مناسب SEO برای ترافیک بیشتر وب سایت ارائه می دهد.

میزبانی پادکست PlayHT به شما امکان کنترل کامل بر محتوای صوتی خود را می دهد. می توانید قسمت های خود را آپلود، ویرایش و مدیریت کنید تا مطمئن شوید که پادکست شما سبک و برند منحصر به فرد شما را منعکس می کند.

 

تگ ها