Reachout / گفتگو با مشتریان

  • 1402/11/29
  • فروش
  • 2184
  • 0
  • 0
image

Reachout.ai چطور  کار می‌کنه؟
Reachout.ai فرآیند تصویری‌سازی از طریق هوش مصنوعی را اتوماتیک می‌کند. کاربران می‌توانند به سرعت مخاطبان خود را از CRM خود اضافه کنند، یک آواتار انسانی هوش مصنوعی را انتخاب کنند و یک متن را تایپ یا ویدیوی پیش‌ضبط شده را آپلود کنند، که سپس هوش مصنوعی آن را با افکت‌های پس‌زمینه پویا شخصی‌سازی می‌کند. این ویدیوهای شخصی‌سازی‌شده سپس می‌توانند به مقیاس بزرگ به چندین پلتفرم ارسال شوند.
 
 
چطور Reachout.ai ویدیوها رو شخصی‌سازی می‌کنه؟
 
Reachout.ai با امکان انتخاب یک آواتار انسانی هوش مصنوعی و تایپ یک متن یا آپلود یک ویدیوی پیش‌ضبط شده به کاربران این امکان را می‌دهد. این موارد پایه محتوای ویدیو را تشکیل می‌دهند که سپس با افکت‌های پس‌زمینه پویا بهبود می‌یابد. هر ویدیو برای هدف‌گیری به یک مخاطب خاص شخصی‌سازی شده است.
 
چه افکت‌های پس‌زمینه‌ای می‌توانم در Reachout.ai استفاده کنم؟
 
Reachout.ai به شما امکان می‌دهد تا پس‌زمینه ویدیو را با صفحه وب مخاطب خود یا هر URL دیگری جایگزین کنید، که یک پس‌زمینه پویا و شخصی‌سازی شده ایجاد می‌کند که با بیننده درگیر می‌شود.
 
 
آیا می‌توانم مخاطبان خود را از CRM موجود خود به Reachout.ai اضافه کنم؟
 
بله، می‌توانید مخاطبان را مستقیما از CRM موجود خود به Reachout.ai اضافه کنید. این ویژگی را به همراه اتصالات به سایر پلتفرم‌ها با استفاده از Zapier ارائه می‌دهد.
 
 
چقدر Reachout.ai نرخ CTR و پاسخ را افزایش می‌دهد؟
 
 
Reachout.ai به طور قابل ملاحظه‌ای نرخ کلیک را و نرخ پاسخ را افزایش می‌دهد. در فقط سه روز، مشاهده شده است که نرخ CTR از 4٪ به تا 52٪ افزایش یافته است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا نرخ پاسخ را تا 6 برابر افزایش دهند.
 
 
آیا Reachout.ai اتصالات API و Zapier را ارائه می‌دهد؟
 
بله، Reachout.ai هم اتصالات API و هم اتصالات Zapier را برای کنترل انعطاف‌پذیر و کارایی داده‌ها ارائه می‌دهد.
 
 
چگونه Reachout.ai می‌تواند به بهبود موفقیت فروش و بازاریابی من کمک کند؟
 
Reachout.ai می‌تواند با افزایش نرخ پاسخ ایمیل و تسهیل در گفتگو با مشتریان به طور قابل توجهی موفقیت فروش و بازاریابی شما را افزایش دهد. این امکان را برای شخص‌سازی ویدیو به مقیاس بزرگ و افکت‌های پس‌زمینه پویا برای هر ویدیو ارائه می‌دهد تا هر ویدیو در صندوق‌های ایمیل پر از کارها برجسته باشد. قابلیت این پلتفرم برای صرفه‌جویی در زمان و تلاش به معنای استفاده بهینه از منابع شما برای فروش بالاتر است.
 
آیا یک دمویی برای Reachout.ai می‌توانم مشاهده کنم؟
 
بله، Reachout.ai یک دمو ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد چگونه می‌توان از پلتفرم برای ایجاد و ارسال ویدیوهای شخصی‌سازی‌شده به مقیاس استفاده کرد.
 
 
 
آیا می‌توانم آواتار انسانی هوش مصنوعی را در ویدیوهای خود در Reachout.ai انتخاب کنم؟
 
بله، در Reachout.ai می‌توانید آواتار انسانی هوش مصنوعی را که در ویدیوهای خود استفاده می‌شود انتخاب کنید.
 
چندین زبان و لهجه مورد پشتیبانی Reachout.ai چیست؟
 
Reachout.ai بیش از ۵۰ زبان و لهجه مختلف را پشتیبانی می‌کند که اطمینان می‌دهد پیام ویدیویی شما با مخاطبان جهانی همخوانی داشته باشد.
 
آیا می‌توانم یک صفحه فرود شخصی‌سازی‌شده برای هر ویدیو در Reachout.ai ایجاد کنم؟
 
بله، Reachout.ai قابلیت تولید خودکار یک صفحه فرود شخصی‌سازی‌شده برای هر ویدیوی منحصر به فرد را دارد که تجربه جامع و شخصی‌سازی‌شده ایجاد می‌کند.

همچنین، برای اطلاعات بیشتر و به روزرسانی‌های دوره‌ای، می‌توانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. از طریق لینک‌های زیر، می‌توانید به صفحات سایت در شبکه‌های اجتماعی بپیوندید: 

اینستاگرام : https://instagram.com/aiamuzmedia
یوتوب : https://youtube.com/@AIAmuz
تلگرام : https://t.me/aiamuzmedia

با تشکر از شما برای بازدید از سایت ما. امیدواریم که تجربه‌ی مفیدی را در اینجا داشته باشید.

تگ ها