اینستاگرام ابزار ویرایش پس‌زمینه با قدرت GenAI را معرفی می‌کند

  • 1402/9/28
  • شبکه هاي اجتماعي
  • 3180
  • 0
  • 0
image

 اینستاگرام ابزار ویرایش پس‌زمینه قدرتمند خود را که با استفاده از هوش مصنوعی تولیدی عمل می‌کند، به کاربران مستقر در آمریکا معرفی کرد.

احمد الدحلة، رهبر GenAI در متا، در پستی در Threads اعلام کرد که این ابزار به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از پیام‌های الهام بخش برای استوری‌ها، پس‌زمینه تصاویر خود را تغییر دهند.

وقتی کاربران روی آیکون ویرایشگر پس‌زمینه در تصویر کلیک می‌کنند، پیام‌های آماده‌ای مانند "در فرش قرمز"، "در پی دوآراییده‌ها" و "با سگ‌ها احاطه شده" را دریافت می‌کنند. کاربران همچنین می‌توانند پیام‌های خود را بنویسند تا پس‌زمینه را تغییر دهند.

پس از انتشار استوری با پس‌زمینه ایجاد شده تازه، دیگران یک برچسب "امتحان کنید" با پیام مربوطه را مشاهده خواهند کرد تا همچنین با ابزار تولید تصویر بازی کنند.

 اسنپ‌چت ابزاری جدید برای کاربران پرداخت کننده‌اش منتشر کرد که به آن‌ها امکان ایجاد و ارسال تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را می‌دهد. در ماه آگوست، این شرکت یک ویژگی جدید به نام Dreams را معرفی کرد که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر غیر واقعی از خودشان با تم‌های مختلف ایجاد کنند. در اوایل امسال، شبکه اجتماعی امکان انتخاب پس‌زمینه‌های مبتنی بر پیام‌ها را برای کاربران Snapchat+ فراهم کرد.
 
در اوایل این ماه، متا شخصیت‌های قدرتمند AI خود را با نام‌های Imagin, با پشتیبانی از جستجوی Bing و پنجره‌ای بهتر برای متن محیطی، برای کاربران مستقر در آمریکا در تمام برنامه‌های خود (واتس‌اپ، مسنجر و اینستاگرام) قابل دسترسی قرار داد. در همین زمان، شرکت همچنین یک ژنراتور تصویر AI مستقل با نام Imagine with Meta را با استفاده از مدل خود به نام Emu راه‌اندازی کرد.

تگ ها