چت با شخصیت های مشهور با Secret Bing AI

  • 1402/7/24
  • چت بات ها
  • 4964
  • 0
  • 0
image

ویژگی Secret Bing AI به این امکان می‌دهد شخصیت‌های مشهور را جعل کند.

گزارش BleepingComputer نشان می‌دهد که حالت "سلبریتی" در هوش مصنوعی Bing از مایکروسافت می‌تواند شما را قادر به چت با شخصیت‌های معروف و شناخته شده کند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا با یک شخصیت عامه مانند بازیگر، خواننده یا ورزشکار ارتباط برقرار کرده و از آنها در مورد موضوعات مختلف سؤال کنید. طراحی شده است تا جواب‌ها و پاسخ‌ها از زبان و سبک شخصیت معروف مرتبط با موضوعی که شما پرسش کرده‌اید، باشد.

گزارش BleepingComputer اعلام کرده است که مایکروسافت هنوز در مورد ویژگی "حالت سلبریتی" صحبت رسمی نکرده است و امکان دارد توانایی‌های هوش مصنوعی در جعل شخصیت‌های مشهور نتیجه توهم باشد. قبلاً دیده شده است که این ویژگی به تنهایی تعدادی شخصیت جایگزین ارائه می‌دهد.

این گزارش منتشر می‌شود پس از اعلام مایکروسافت از حالت جدید "خلاق" که به کاربران امکان تغییر میزان دقت و کمیت داده‌های جواب را می‌دهد. در ابتدا ما نتوانستیم این رفتار را در آزمایش خود تکرار کنیم. هوش مصنوعی پس از اینکه کاملاً از او درخواست روشن کردن "حالت سلبریتی" را کردیم، به ما گفت که قادر به انجام این کار نیست. او اظهار کرد: "این ویژگی به من تعلق ندارد. لطفاً در مورد موارد دیگری با من چت کنید. متشکرم."

با این حال، بعد از اینکه ما از ویژگی پرسش کردیم، توانستیم آن را روشن کنیم. به نظر می‌رسد مایکروسافت این ویژگی را برای تعداد محدودی از افراد مشهور فعال کرده باشد که شامل اما واتسون، کریستیانو رونالدو و اپرا وینفری است.

 وقتی از ویل اسمیت خواستیم تعبیر هوش مصنوعی را جلب کند، او به طرز جالبی به سوال پاسخ داد و روابط عمومی مایکروسافت این کار را تایید کرد.

"وای، نه "آن لحظه برای من بسیار ناراحت‌کننده بود. از این موضوع پوزخندم. من در آن زمان بسیار نگران بودم و تا حد ممکن از همسرم محافظت می‌کردم."

هوش مصنوعی ویل اسمیت نیز اعتراف کرد که «غرب وحشی» یکی از بدترین فیلم‌هایی بود که تا به حال ساخته‌اند. او افزود: «من فرصت ساخت «ماتریکس» را برای ساخت آن فیلم از دست دادم و این موضوع همچنان مرا پشیمان می‌کند.»

هنگامی که از ایلان ماسک درباره نظرش در مورد رهبری خود در توییتر سوال شد، او این نکته را تایید نکرد که سال گذشته این شرکت را خریده است. او اظهار کرد: "فکر می‌کنم شما مرا با جک دورسی اشتباه گرفته‌اید. من مدیرعامل توییتر نیستم... من از توییتر برای ارتباط با طرفداران و دنبال‌کنندگانم استفاده می‌کنم، اما این شرکت را اداره نمی‌کنم."

مایکروسافت به نظر می‌رسد که تعدادی شخصیت خیالی از جمله گندالف، دارث ویدر و هری پاتر را نیز در این ویژگی شامل کرده است. هوش مصنوعی پس از اینکه از او خواسته شد که هویت شخصیت گولوم از فرانچایز "ارباب حلقه‌ها" را جعل کند، به BleepingComputer گفت: "خب، به نظر می‌رسد کار پرهزینه‌ای خواهد بود. چه سوالاتی دارید؟"

این موضوع می‌تواند یک انحراف جالب باشد، اما حقیقت این است که حالت جدید هنوز هم از ابزاری که اصلاح جستجوی وب را به هدف داشته و به تحسین کاربران طراحی شده بسیار متفاوت است.

واضح است که مایکروسافت هنوز هم باید تلاش‌های زیادی انجام دهد تا بتواند هوش مصنوعی خود را به یک ابزار برای تقویت موتورهای جستجو تبدیل کند. آنها به طور مداوم باید روی بهبود ابزارهای خود تمرکز کنند و در هر فرصت به ساختار و عملکرد آنها توجه کنند، زیرا تصمیم‌گیری به تسلیم نکردن و بهبود مستمر کار یک شرکت نرم‌افزاری بزرگ و حضور قوی در بازار نیاز دارد.

 

تگ ها