image

NeuralPix /بهبود کیفیت عکس ها

ويرايش عکس
|

NeuralPix یک برنامه ویرایش و بهبود عکس قدرتمند با هوش مصنوعی است که توسط NeuralCam توسعه یافته است. هدف آن بهبود کیفیت و زیبایی شناسی عکس ها است. کاربران می توانند عکس های مورد نیاز بهبود را با استفاده از این برنامه وارد کنند، ثبت کنند یا اسکن کنند.

هزینه استفاده :
داراي نسخه آزمايشي!

NeuralPix ویژگی های مختلفی از جمله عملکرد AI Bokeh برای ایجاد احساس لنز DSLR حرفه ای با ایجاد نقشه عمق و مبهم کردن انتخابی پس زمینه، ابزار پاک کننده جادویی برای حذف نقایص از عکس ها، ویژگی بهبود عکس که صورت ها را در تصاویر بهبود می بخشد و نویز و حالت محو را از متن پیرامون آن حذف می کند، ویژگی Unblur که قسمت های مبهم تصاویر را واضح می کند، ویژگی AI Styles که مدل های سبک های آموزش داده شده بر روی عکس های ویرایش شده حرفه ای را اعمال می کند، ویژگی افزودن پس زمینه سفید به عکس های محصول یا پرتره، ویژگی رنگی سازی برای عکس های سیاه و سفید، ویژگی روشن کردن مناطق دارای نور کم در عکس و ویژگی افزایش وضوح عکس ها را ارائه می دهد.


برای استفاده از عملکرد AI Bokeh در NeuralPix، این برنامه از یک مدل پیشرفته ایجاد عمق استفاده می کند تا نقشه عمق را ایجاد کند و سپس بر اساس آن پس زمینه را مبهم می کند، به این ترتیب به هر عکس احساس حرفه ای DSLR را می دهد.


ابزار پاک کننده جادویی در NeuralPix طراحی شده است تا نقایص را از عکس ها حذف کند. این نقایص می تواند شامل افراد در پس زمینه، لک های روی صورت یا خراش روی عکس های قدیمی باشد.


NeuralPix از مدل های بازسازی چهره ویژه در ویژگی بهبود عکس استفاده می کند. این ویژگی فرآیند دو مرحله ای را ارائه می دهد که ابتدا تمام چهره ها در تصویر را با استفاده از مدل بازسازی چهره بهبود می بخشد، سپس نویز را حذف و متن پیرامون آن را واضح می کند.


ویژگی Unblur در NeuralPix از جدیدترین مدل های رفع تار تصویر استفاده می کند تا بخش های مبهم تصاویر را که معمولاً در شرایط نور کم گرفته شده اند و دوربین، موضوع یا هر دو در حین ثبت حرکت می کردند، واضح کند.


ویژگی AI Styles در NeuralPix با اعمال مدل های سبک آموزش داده شده بر روی عکس های ویرایش شده حرفه ای، عکس های شما را بهبود می بخشد. این گزینه های سبک معمولاً توسط عکاسان حرفه ای ترجیح داده می شود و برخی شبیه به پیش تنظیم های محبوب در اینستاگرام هستند.

همچنین، برای اطلاعات بیشتر و به روزرسانی‌های دوره‌ای، می‌توانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. از طریق لینک‌های زیر، می‌توانید به صفحات سایت در شبکه‌های اجتماعی بپیوندید: 

اینستاگرام : https://instagram.com/aiamuzmedia
یوتوب : https://youtube.com/@AIAmuz
تلگرام : https://t.me/aiamuzmedia

با تشکر از شما برای بازدید از سایت ما. امیدواریم که تجربه‌ی مفیدی را در اینجا داشته باشید.

ویدئویی برای این ابزار ثبت نشده است!