image

CallFluent /تماس های صوتی با هوش مصنوعی

افزايش بهره وري
|

کالفلوئنت آی آی (CallFluent AI) به کسب‌وکارها راهکارهای تماس صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. فناوری این ابزار بر تبدیل تماس‌های تلفنی به فرصت‌های تجاری تأکید دارد.این ابزار از هوش مصنوعی برای اتوماسیون تماس‌های ورودی و خروجی استفاده می‌کند و یک عامل مجازی ایجاد می‌کند که به طور نزدیکی گفتگوی انسانی را تقلید می‌کند.کالفلوئنت آی آی مدعی است که درصد قابل توجهی از مشتریان به دلیل کیفیت گفتگوی شبیه به انسان، نمی‌فهمند که با یک عامل اتوماسیونی در تعامل هستند.علاوه بر انگلیسی، این ابزار هوش مصنوعی قادر به کارکردن به زبان‌های مختلف است که آن را برای کسب‌وکارهای جهانی چندمنظوره می‌کند. عامل هوش مصنوعی به گونه‌ای تنظیم می‌شود که نماینده‌ای مناسب برای تناسب با سبک و زبانی که یک کسب‌وکار می‌خواهد در نقش‌های فروش، پشتیبانی یا جذب مشتری داشته باشد. این ابزار همچنین ویژگی‌هایی مانند ضبط تماس‌ها برای بررسی، پیروی از یک اسکریپت گفتگوی خاص و ارائه اطلاعات به هوش مصنوعی که در تماس‌های تلفنی استفاده شود، ارائه می‌دهد.اگرچه کالفلوئنت آی آی در اصل برای مدیریت تماس‌های تلفنی به صورت موثر استفاده می‌شود، اما همچنین بر آن است تا هر تماس تلفنی را به فرصتی برای تولید درآمد تبدیل کند.

هزینه استفاده :
37 / ماهانه
کالفلوئنت آی آی چگونه تماس‌های تلفنی را به فرصت تجاری تبدیل می‌کند؟
کالفلوئنت آی آی با استفاده از هوش مصنوعی تماس‌های تلفنی را به فرصت‌های تجاری تبدیل می‌کند. هوش مصنوعی کیفیت گفتگوی شبیه به انسان را تقلید می‌کند به طوری که درصد قابل توجهی از مشتریان حتی نمی‌فهمند که در تعامل با یک عامل مجازی هستند. علاوه بر این، کالفلوئنت آی آی از هر تعامل تلفنی به عنوان فرصتی برای نمایندگی کسب‌وکار و جذب مشتریان برخورداری می‌کند و به صورت شخصی و موثر با آنها در ارتباط است.
 
 
آیا کالفلوئنت آی آی تنها تماس‌های ورودی را اتوماسیون می‌کند؟
خیر، کالفلوئنت آی آی هم تماس‌های ورودی و هم تماس‌های خروجی را اتوماسیون می‌کند. این ابزار از هوش مصنوعی برای مدیریت تماس‌های تلفنی استفاده می‌کند که منجر به افزایش کارایی و تبدیل تماس‌ها به فرصت‌های تجاری می‌شود.
 
 
آیا عامل هوش مصنوعی می‌تواند به زبان‌هایی بجز انگلیسی تعامل کند؟
بله، کالفلوئنت آی آی از پشتیبانی چندزبانگی برخوردار است. علاوه بر انگلیسی، این ابزار هوش مصنوعی قادر است به زبان‌های مختلف عمل کند، که باعث می‌شود به عنوان یک راه حل چندمنظوره برای کسب‌وکارهای فعال در سطح جهانی مورد استفاده قرار گیرد.
 
 
چگونه می‌توانم عامل هوش مصنوعی خود را با کالفلوئنت سفارشی کنم؟
شما می‌توانید به راحتی با استفاده از سازنده عامل بدون کدسازی کالفلوئنت عامل هوش مصنوعی خود را سفارشی کنید. این سازنده به شما امکان می‌دهد عامل خود را ایجاد و پیکربندی کنید، رفتار آن را مشخص کنید و سپس آنرا در سیستم خود جاسازی کنید تا بتوانید تماس‌ها را دریافت کنید. شما حتی می‌توانید تن و زبانی که عامل هوش مصنوعی شما برای بهترین بازتاب تصویر کسب‌وکار شما استفاده خواهد کرد، تعیین کنید.
 
 
فرآیند ایجاد و پیکربندی یک عامل در کالفلوئنت آی آی چگونه است؟
فرآیند ایجاد و پیکربندی یک عامل کالفلوئنت آی آی شامل سه مرحله است. ابتدا، شما عامل خود را ایجاد و پیکربندی می‌کنید و جزئیاتی مانند نام عامل و زبانی که آن را درک می‌کند را انتخاب می‌کنید. سپس، رفتار عامل را سفارشی کرده و به آن دستوراتی می‌دهید که در تماس‌های تلفنی استفاده شوند. در نهایت، عامل را درج می‌کنید تا تماس‌ها را مدیریت کند و با چشم‌اندازها در تعامل با چشم اندازهای احتمالی باشد.
 
 
آیا کالفلوئنت آی آی امکان ضبط تماس برای مرور بعدی را فراهم می‌کند؟
بله، کالفلوئنت آی آی دارای قابلیت ضبط تماس برای مرور و تجزیه و تحلیل بعدی است. کاربران می‌توانند ضبط تماس‌ها را برای مرور و تجزیه و تحلیل بعدی فعال کنند. این کمک می‌کند تا کسب‌وکارها از داده‌های تماس استفاده کنند، آنها را بررسی کنند و کیفیت و کارایی درگیری هوش مصنوعی را اطمینان بخشید.
 
ویدئویی برای این ابزار ثبت نشده است!