image

Holovolo / تولید ویدئو و تصاویر جذاب

ويدئو
|

Holovolo یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای ایجاد ویدیوها و تصاویر حجمی جذاب VR180، همچنین پخش پایدار 3D برای Quest و WebVR استفاده می‌شود. این به کاربران اجازه می‌دهد تا عکس‌ها و محتوای VR180 خود را بارگذاری کنند، همچنین می‌توانند محتوای موجود ساخته شده توسط دیگران را مشاهده کنند. 

هزینه استفاده :
رايگان!
Holovolo چه کار می‌کند؟
 
Holovolo به کاربران امکان بارگذاری عکس‌ها و محتوای VR180 شخصی خود را می‌دهد، بنابراین ایجاد ویدیوها و تصاویر جذاب VR را ممکن می‌سازد. علاوه بر این، این ابزار محتوای مختلف تولیدشده توسط هوش مصنوعی را میزبانی می‌کند که شامل ویدیوها و تصاویر محبوب، پربیننده و جدیدترین‌ها است.
 
Holovolo چگونه از هوش مصنوعی استفاده می‌کند؟
 
Holovolo از قدرت هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کند. این از الگوریتم‌ها برای ایجاد ویدیوها و تصاویر VR180 استفاده می‌کند که تجربه‌های جذابی را برای کاربران فراهم می‌کند. هوش مصنوعی قادر به ارائه ویدیوها و تصاویر محبوب، پربیننده و جدیدترین از سازندگان مختلف است.
 
من چه چیزهایی می‌توانم با Holovolo ایجاد کنم؟
 
با Holovolo می‌توانید به سادگی ویدیوها و تصاویر جذاب VR180 خود را با بارگذاری تصاویر خود ایجاد کنید. گزینه‌هایی همچنین برای ایجاد پخش پایدار 3D برای Quest و WebVR وجود دارد.
 
چگونه می‌توانم عکس‌هایم را به Holovolo بارگذاری کنم؟
 
می‌توانید عکس‌های خود را با رفتن به گزینه “بارگذاری عکس” در صفحه اصلی وب‌سایت آن بارگذاری کنید.
 
چگونه می‌توانم محتوای VR180 خود را به Holovolo بارگذاری کنم؟
 
محتوای VR180 را می‌توانید با استفاده از گزینه “بارگذاری VR180” در صفحه اصلی وب‌سایت آن به Holovolo بارگذاری کنید.
 
چه نوع ایجاداتی در Holovolo پربیننده‌ترین هستند؟
 
هرچند داده‌های خاصی فراهم نشده‌اند، اما Holovolo ایجادات پربیننده شامل دسته‌بندی‌هایی مانند “موضوع روز”، “پربیننده‌ترین” و “جدیدترین” را نشان می‌دهد. این ایجادات از اجرای پیانو در واقعیت مجازی تا تهاجم دزدان در Yorktown، ویرجینیا و مناظری متنوع و جذاب دیگر است.
 
 
نوع محتوای VR180 را می‌توانم در Holovolo پیدا کنم؟
 
در محتوای VR180 Holovolo، می‌توانید صحنه‌های بصری دلنشین و متنوعی را پیدا کنید. نمونه‌ها شامل صفحه ساعت پیچشی، مردی که با لباس‌های زمستانی بر روی تپه برفی قدم می‌زند، و دریایی از ایزوکیو-شیمودا می‌شود.
 
 
3D stable diffusion در Holovolo چیست؟
 
پخش پایدار 3D در Holovolo ممکن است به تولید اثرات 3D پایدار، ثابت و با کیفیت برای Quest و WebVR اشاره داشته باشد. این اصطلاح ممکن است به تبدیل محتوای 2D به یک دنیای 3D جذاب اشاره کند.
 
 
چگونه می‌توانم ایجادات خود را در Holovolo مشاهده کنم؟
 
شما می‌توانید ایجادات خود را با رفتن به بخش “ایجادات من” در وب‌سایت آن مشاهده کنید.
 
 
آیا می‌توانم از Holovolo برای Quest و WebVR استفاده کنم؟
 
بله، Holovolo برای استفاده با هر دو Quest و WebVR طراحی شده است.
 
 
آیا می‌توانم ایجادات سایر کاربران را در Holovolo مرور کنم؟
 
بله، در پلتفرم Holovolo، کاربران می‌توانند محتوای تولیدشده توسط هوش مصنوعی را مرور کنند که شامل ویدیوها و تصاویر محبوب، پربیننده و جدیدترین‌ها از سازندگان مختلف است.
 
Holovolo چگونه ویدیوهای جذاب حجمی VR180 را ایجاد می‌کند؟
 
Holovolo با الگوریتم‌های هوش مصنوعی ویدیوهای جذاب حجمی VR180 ایجاد می‌کند. کاربران عکس‌ها یا محتوای VR180 خود را بارگذاری می‌کنند که توسط هوش مصنوعی Holovolo پردازش شده و تجربه‌ی حجمی VR180 جذابی را فراهم می‌کند.
 

همچنین، برای اطلاعات بیشتر و به روزرسانی‌های دوره‌ای، می‌توانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. از طریق لینک‌های زیر، می‌توانید به صفحات سایت در شبکه‌های اجتماعی بپیوندید: 

اینستاگرام : https://instagram.com/aiamuzmedia
یوتوب : https://youtube.com/@AIAmuz
تلگرام : https://t.me/aiamuzmedia

با تشکر از شما برای بازدید از سایت ما. امیدواریم که تجربه‌ی مفیدی را در اینجا داشته باشید.

 
ویدئویی برای این ابزار ثبت نشده است!