image

Descript / تبدیل صدا به متن

متن
|

Descript یک ابزار تبدیل صوت به متن و ویرایش صوتی است که با قدرت هوش مصنوعی عمل می‌کند و همچنین قابلیت پادکست سازی، ضبط صفحه نمایش و قابلیت‌های دیگر را ارائه می‌دهد. این ابزار دقت برتری در تبدیل صوت به متن دارد و با زمان تقریباً فوری ارائه می‌شود.

هزینه استفاده :
داراي نسخه آزمايشي!
Descript چگونه صدا را به متن تبدیل می‌کند؟
Descript با استفاده از هوش مصنوعی، صدا را به متن تبدیل می‌کند و دقت برتری را به ارمغان می‌آورد. این ابزار خودکار سخنرانان را تشخیص می‌دهد و برچسب‌گذاری می‌کند و از وارد کردن تبدیل‌های موجود و هماهنگ کردن آن‌ها با رسانه‌ها پشتیبانی می‌کند.
 
 
نرخ دقت تبدیل صوت به متن Descript چقدر است؟
خدمات استاندارد تبدیل صوت به متن قدرت‌گرفته از هوش مصنوعی Descript دارای دقت برتری هستند و خدمت White Glove آن‌ها تا 99 درصد دقت را در میانگین 24 ساعت ارائه می‌دهد.
 
 
آیا Descript از چند زبان برای تبدیل صوت به متن پشتیبانی می‌کند؟
بله، Descript پشتیبانی از تبدیل صوت به متن در 22 زبان را از جمله اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، پرتغالی، رومانیایی، مالایی، ترکی، لهستانی، هلندی، مجارستانی، چکی، سوئدی، کرواتی، فنلاندی، دانمارکی، نروژی، اسلواکی، کاتالان، لیتوانیایی، اسلوونیایی، لتونیایی و انگلیسی دارد.
 
 
امنیت اطلاعات من با Descript چقدر است؟
Descript با استفاده از فناوری‌ها و خدماتی که از جمله بهترین‌های جهان هستند، امنیت داده‌های شما را تضمین می‌کند و آن‌ها را محرمانه با تاریخچه نسخه کامل ذخیره می‌کند تا از هر جایی به آنها دسترسی امن داشته باشید.
 
 
چگونه Descript عمل حذف کلمات پر کننده را انجام می‌دهد؟
ویژگی حذف کلمات پرکننده Descript یک ابزار قوی برای پاکسازی ترانسکریپت‌ها و محتوای صوتی است. این ابزار به کاربران امکان حذف خودکار یا انتخابی کلمات پرکننده را از صوت، ویدیو و متن‌هایشان می‌دهد و در نتیجه وضوح و روانی آن‌ها را افزایش می‌دهد.
 
 
آیا امکان انتشار و به اشتراک گذاری مستقیم از Descript وجود دارد؟
بله، Descript ویژگی انتشار را ارائه می‌دهد که به شما امکان انتشار و به اشتراک گذاری کارهایتان را مستقیماً از پلتفرم می‌دهد. شما می‌توانید به وب، پادکست‌ها و حتی با سایر پلتفرم‌های اجتماعی ادغام شوید تا به راحتی محتوایتان را منتشر کنید.
 
 
آیا می‌توانم سایر برنامه‌ها یا ابزارها را با Descript یکپارچه کنم؟
بله، Descript از طریق رابط برنامه‌نویسی (API) خود می‌تواند با سایر ابزارها و برنامه‌ها یکپارچه شود. این به شما اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های Descript را به صورت یکپارچه با مجموعه فناوری موجود خود ادغام کنید و کارایی و بهره‌وری جریان کار خود را افزایش دهید.

 

همچنین، برای اطلاعات بیشتر و به روزرسانی‌های دوره‌ای، می‌توانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. از طریق لینک‌های زیر، می‌توانید به صفحات سایت در شبکه‌های اجتماعی بپیوندید: 

اینستاگرام : https://instagram.com/aiamuzmedia
یوتوب : https://youtube.com/@AIAmuz
تلگرام : https://t.me/aiamuzmedia

با تشکر از شما برای بازدید از سایت ما. امیدواریم که تجربه‌ی مفیدی را در اینجا داشته باشید.

ویدئویی برای این ابزار ثبت نشده است!