image

Waveroom /جلسات آنلاین و ضبط کن

ويدئو
|

ویو روم یک استودیو ضبط آنلاین است که برای ضبط پادکست‌ها، مصاحبه‌ها و جلسات طراحی شده است. این استودیو با ابزارهایی برای ضبط صدا و تصویر با کیفیت بالا مجهز شده است. هر ضبط شرکت کننده را می‌توان به صورت جداگانه دانلود کرد و امکاناتی مانند ضبط چندمسیره، حذف نویز با استفاده از هوش مصنوعی، همکاری با یک کلیک و ضبط محلی را در اختیار قرار می‌دهد.

هزینه استفاده :
رايگان!
ویژگی‌های ویو روم چه هستند؟
 
ویو روم چندین ویژگی را ارائه می‌دهد که شامل ضبط چندمسیره است که به کاربران اجازه می‌دهد برای هر شرکت کننده صدا و تصویری ضبط، دانلود، سازماندهی و ویرایش کنند. این استودیو ابزار حذف نویز با استفاده از هوش مصنوعی کیفیت ضبط را با حذف نویز پس‌زمینه بهبود می‌بخشد. 
 
همچنین این پلتفرم با امکان به اشتراک گذاری لینک‌های جلسه ضبط و اجازه به همزمان ضبط تا پنج شرکت کننده، همکاری را تسهیل می‌کند.
 
 علاوه بر این، با استفاده از مکانیزم ضبط محلی خود، کیفیت ضبط را حتی با اتصال اینترنت ضعیف نیز تضمین می‌کند. 
 
این ابزار ویژگی‌هایی را در قالب طرح Enterprise ارائه می‌دهد و ویژگی‌هایی مانند ویرایش ساده‌تر، حذف فاصله و تبدیل گفتار به متن را در آینده در دست بررسی دارد.
 
چگونه حذف نویز با استفاده از هوش مصنوعی ویو روم کار می‌کند؟
 
حذف نویز با استفاده از هوش مصنوعی ویو روم بهبود کیفیت ضبط صدا را با حذف نویز و صداهای اضافی انجام می‌دهد و صداهای تمیز و واضح را تضمین می‌کند. با این حال، جزئیات دقیق در مورد مکانیزم کار آن مشخص نشده است.
 
چه معنایی دارد ضبط چندمسیره در ویو روم؟
 
در ویو روم، ضبط چندمسیره به شما امکان می‌دهد صدا و تصویر شرکت کنندگان ویو روم به صورت همزمان در یک جلسه را ضبط کنید. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد بدون مشکل دانلود، سازماندهی و ویرایش ضبط‌های جداگانه را داشته باشند.
 
آیا ویو روم می‌تواند با اتصال اینترنت ضعیف ضبط کند؟
 
 
بله، ویو روم می‌تواند با اتصال اینترنت ضعیف ضبط کند. این با استفاده از مکانیزم ضبط محلی که ضبط را در رایانه شما به جای اینترنت انجام می‌دهد، کیفیت ضبط را بدون توجه به سرعت یا پایداری اینترنت تضمین می‌کند.
 
 
طرح آینده ویو روم چیست؟
 
طرح آینده ویو روم شامل معرفی ویرایش ساده‌تر، حذف فاصله، تبدیل گفتار به متن و سازگاری با دستگاه‌های تلفن همراه است.
 
تفاوت بین طرح رایگان و طرح Enterprise ویو روم چیست؟
 
طرح رایگان ویو روم ضبط صدا و تصویر بی‌نهایت را فراهم می‌کند و حداکثر تا 5 شرکت کننده (1 میزبان + 4 مهمان) را پشتیبانی می‌کند و ضبط‌ها را با حداکثر رزولوشن 2K در فرمت MP4 و صدا بدون فشرده‌سازی در فرمت WAV با فرکانس 48 کیلوهرتز ارائه می‌دهد.
 
 از سوی دیگر، طرح Enterprise ویو روم همه ویژگی‌های طرح رایگان را ارائه می‌دهد، اما به بیش از 10 شرکت کننده اجازه می‌دهد (تعداد دقیق با تیم فروش ویو روم بحث خواهد شد).
 
 
چند نفر می‌توانند به طور همزمان در ویو روم ضبط کنند؟
 
در ویو روم، تا پنج نفر (یک میزبان و چهار مهمان) می‌توانند به طور همزمان ضبط کنند.
 
 
چگونه ظرفیت شرکت‌کننده‌ها را در ویو روم افزایش دهیم؟
 
برای افزایش ظرفیت شرکت‌کننده‌ها در ویو روم فراتر از پنج نفر، کاربران باید با تیم فروش ویو روم تماس بگیرند تا شرایط مربوط به طرح Enterprise را بررسی کنند.

همچنین، برای اطلاعات بیشتر و به روزرسانی‌های دوره‌ای، می‌توانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. از طریق لینک‌های زیر، می‌توانید به صفحات سایت در شبکه‌های اجتماعی بپیوندید: 

اینستاگرام : https://instagram.com/aiamuzmedia
یوتوب : https://youtube.com/@AIAmuz
تلگرام : https://t.me/aiamuzmedia

با تشکر از شما برای بازدید از سایت ما. امیدواریم که تجربه‌ی مفیدی را در اینجا داشته باشید.

ویدئویی برای این ابزار ثبت نشده است!