image

Lek.ai /تولید محتوای جذاب و کاربردی

توليد محتوا
|

لک.آی یک ابزار پیشرفته ساخت محتواست که توسط هوش مصنوعی تامین میشه. هدف این ابزار کمک به انجام کارهای مختلفه، شامل ساخت آگهی استخدام، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، متن متا برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو و تولید شعارهای کسب‌وکارهاست. این ابزار به کاربران امکان می‌ده که به صورت کارآمد محتوای جذاب و مختصر بسازن.

هزینه استفاده :
داراي نسخه آزمايشي!
لک.آی چطور کار می‌کنه؟
کاربران می‌توانند در لک.آی محتوا بسازند فقط در سه مرحله. اولین مرحله انتخاب نوع استفاده مورد نظر از بیست گزینه ارائه شده است. در مرحله دوم، باید یک فرم خاص مرتبط با نوع استفاده انتخابی را پر کنند. و در نهایت، با زدن دکمه تولید، خروجی را دریافت می‌کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند نتایج خود را ذخیره کنند، طول پاراگراف‌ها را تغییر دهند، جملات را بازنویسی کنند، خطوط مشخصات ایجاد کنند و بسیاری از امکانات دیگر داشته باشند.
 
 
چه نوع محتوایی لک.آی می‌تواند ایجاد کند؟
لک.آی می‌تواند انواع محتواها را ایجاد کند، شامل آگهی‌های استخدام، متن متا برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو، شعارهای تبلیغاتی برای کسب‌وکارها، پست‌ها و توییت‌های رسانه‌های اجتماعی، عناوین و توضیحات یوتیوب، عناوین و متن‌های محصولات آمازون و بسیاری از ویژگی‌های دیگر. همچنین قابلیت‌هایی برای بازنویسی جملات، ایجاد خطوط مشخصات، بررسی دستور زبان، کوتاه کردن یا افزایش طول پاراگراف و ... دارد.
 
 
کاربرد لک.آی ؟
لک.آی بیش از بیست مورد کاربرد ارائه کرده است، به عنوان مثال: وظایف روزانه، آگهی استخدام، پرسش مطرح کردن، ایده‌های توییت، متن تبلیغاتی فیسبوک، متن تبلیغاتی گوگل، عنوان یوتیوب، توضیحات یوتیوب، متن متا برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو، برچسب‌ها، شعار، بازنویسی جملات، خلاصه نویسی مقاله، اصلاح دستور زبان، عنوان محصول آمازون، عنوان تبلیغاتی آمازون، توضیحات محصول آمازون، نقاط برجسته محصول آمازون، افزایش طول پاراگراف، معرفی، و کوتاه کردن پاراگراف.
 
 
چطور می‌توانم به خدمات لک.آی دسترسی پیدا کنم؟
لک.آی از طریق چندین پلتفرم قابل دسترسی است. این در هر دو فروشگاه App Store و Google Play به عنوان یک اپلیکیشن قابل دانلود است. کاربران همچنین می‌توانند از طریق وب اپلیکیشن به لک.آی دسترسی پیدا کنند.
 
 
آیا لک.آی همزمان در App Store و Google Play موجوده؟
بله، لک.آی برای دانلود همزمان در هر دو App Store و Google Play موجود است.
 
 
آیا می‌توانم با لک.آی جملات را بازنویسی کنم؟
بله، لک.آی امکان بازنویسی جملات به سبک‌ها، تن‌ها یا صداهای مختلف را فراهم می‌کند و محتوای بازنویسی شده با کیفیت بالا ارائه می‌دهد.
 
 
آیا لک.آی قابلیت تغییر طول پاراگراف و کوتاه کردن آن را دارد؟
بله، لک.آی ویژگی‌های تغییر طول پاراگراف و کوتاه کردن را داراست. ویژگی "افزایش طول پاراگراف" جملات را گسترش می‌دهد و جزئیات بیشتری اضافه می‌کند، در حالی که ویژگی "کوتاه کردن پاراگراف" جملات یا پاراگراف‌های بزرگ را به شکل‌های کوتاهتر و ساده‌تر ترکیب می‌کند.
 
 
آیا لک.آی می‌تواند به من در ایجاد شعار برای کسب‌وکارم کمک کند؟
بله، لک.آی می‌تواند در ایجاد شعار برای کسب‌وکار شما کمک کند. کاربران فقط باید مورد استفاده “شعار” را انتخاب کنند، چند جزییات ابتدایی را اضافه کنند و به هوش مصنوعی امکان تولید یک شعار منحصر به فرد و جذاب را بدهند.
 
 
آیا می‌توانم از لک.آی برای ایجاد متن متا برای SEO استفاده کنم؟
بله، لک.آی می‌تواند برای ایجاد متن متا برای صفحات وب استفاده شود. این به بهبود رتبه‌بندی SEO صفحه کمک می‌کند و توانایی جلب توجه بیشترین مخاطب را دارد.
 
 
آیا لک.آی برای ایجاد پست‌های رسانه‌های اجتماعی مفید است؟
بله، لک.آی برای ایجاد پست‌های رسانه‌های اجتماعی بسیار مفید است. شما می‌توانید محتوا برای پلتفرم‌های مختلف مانند توییتر، فیسبوک و یوتیوب ایجاد کنید. این ابزار کپی‌های تبلیغاتی، ایده‌های توییت، عناوین و توضیحات ویدئو و دیگر امکانات را تولید می‌کند.
 
 
آیا لک.آی نسخه وب اپلیکیشن دارد؟
بله، به جز اپ‌های فروشگاه اپلیکیشن و گوگل پلی، لک.آی نسخه وب اپلیکیشن نیز برای کاربرانی که ترجیح می‌دهند از طریق رایانه یا لپ‌تاپ به ابزار دسترسی پیدا کنند، ارائه می‌شود.
 
 
چگونه ویژگی ایجاد خط مشخصات در لک.آی کار می‌کند؟
ویژگی ایجاد خط مشخصات در لک.آی به کاربران کمک می‌کند تا بخش‌های موردنظر برای سند بعدی‌شان را برنامه‌ریزی کنند. کاربران فقط باید مورد استفاده “خطوط مشخصات” را انتخاب کنند و تعدادی اطلاعات ابتدایی را فراهم کنند. هوش مصنوعی سپس یک خطوط مشخصات ساختارمند براساس اطلاعات فراهم‌شده ایجاد می‌کند.
 
 
آیا می‌توانم با لک.آی اشکالات گرامری محتوای خود را بررسی کنم؟
بله، لک.آی یک ویژگی بررسی گرامر دارد که جملات را برای اشکالات گرامری و همچنین اصلاح املایی و علامت‌گذاری چک می‌کند.
 
 
آیا لک.آی ویژگی تولید توضیحات محصول برای آمازون را ارائه می‌دهد؟
بله، لک.آی ویژگی تولید توضیحات محصول برای آمازون را ارائه می‌دهد. این ابزار توضیحات جذاب و دلنشینی ایجاد می‌کند که به بهبود دید پروژه و جلب توجه بیشتر مخاطبان کمک می‌کند.
 
 
آیا لک.آی می‌تواند در ایده‌پردازی برای ایده‌های توییت کمک کند؟
بله، لک.آی ویژگی ایده‌پردازی برای ایده‌های توییت را ارائه می‌دهد. کاربران فقط باید مورد استفاده ایده‌های توییت را انتخاب کنند، چند جزییات ابتدایی را فراهم کنند و هوش مصنوعی چندین ایده برای توییت ایجاد می‌کند.
 

همچنین، برای اطلاعات بیشتر و به روزرسانی‌های دوره‌ای، می‌توانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. از طریق لینک‌های زیر، می‌توانید به صفحات سایت در شبکه‌های اجتماعی بپیوندید: 

اینستاگرام : https://instagram.com/aiamuzmedia
یوتوب : https://youtube.com/@AIAmuz
تلگرام : https://t.me/aiamuzmedia

با تشکر از شما برای بازدید از سایت ما. امیدواریم که تجربه‌ی مفیدی را در اینجا داشته باشید.

ویدئویی برای این ابزار ثبت نشده است!