image

FlyFin / مشکلات مالیاتی رو حل کن

درآمدزايي
|

FlyFin  یک سرویس مالی است که از هوش مصنوعی برای کمک به افراد در پیدا کردن هر گونه کاستی ممکن مالیاتی استفاده می‌کند. این سیستم به صورت خودکار، هزینه‌های شما را بررسی کرده و تا 95٪ از کارهای مرتبط با مالیات را از روی شانه شما برمیدارد.بیش از 100،000 نفر از این سرویس استفاده می‌کنند و تیم مالیاتی با 250 سال تجربه به کمک حسابرسان مالیات حرفه‌ای (CPA)، مالیات‌های شما را با دقت آماده می‌کند.شما با ثبت‌نام و اتصال حساب‌های خود می‌توانید از این سرویس استفاده کنید و هوش مصنوعی به صورت خودکار هر کاستی ممکن مالیاتی را برای شما پیدا می‌کند.

هزینه استفاده :
داراي نسخه آزمايشي!
چگونه FlyFin کاستی‌های مالیاتی را پیدا می‌کند؟
FlyFin از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای اسکن خودکار هزینه‌های کاربران و شناسایی خودکار کاستی‌های مالیاتی استفاده می‌کند. با اتصال حساب‌های کاربر به سیستم، هوش مصنوعی به صورت 24/7 هر هزینه‌ای که رخ می‌دهد را بررسی و کاستی‌های مالیاتی را یادداشت می‌کند، کاهش زمان و خطاهای ممکن در پردازش مالیاتی.
 
چه نوع مالیاتی می‌توان با FlyFin فایل کرد؟
FlyFin فرآیند فایل کردن مالیات 1099 ایالتی و فدرال را تسهیل می‌دهد و با حمایت تیم حرفه‌ای حسابرسان مالیات، به دقت و کارایی تمرکز دارد. این سرویس گزارش مالیاتی عمیق و جامع را توسط حسابرسان حرفه‌ای آماده کرده و با استفاده از هوش مصنوعی ارائه می‌دهد.
 
تجربه حرفه‌ای چه تجربه‌ای دارد؟
تیم مالیاتی FlyFin با 250 سال تجربه در تمام جنبه‌های مالیات ایالات متحده فارغ‌التحصیل شده‌اند، اطمینان از بررسی، آماده‌سازی و ارسال دقیق مالیات برای کاربرانشان می‌دهند.
 
صرفه‌جویی مالیاتی متوسط کاربران با FlyFin چقدر است؟
کاربران FlyFin می‌توانند امیدوار باشند که به طور متوسط 10-30٪ بیشتر در مالیات خود صرفه‌جویی کنند. فناوری هوش مصنوعی هر کاستی ممکن مالیاتی را از هزینه‌های کاربر شناسایی می‌کند، بنابراین صرفه‌جویی‌هایشان را بیشینه می‌کند.
 
چگونه می‌توانم با FlyFin ثبت‌نام کنم؟
برای استفاده از FlyFin، کاربران می‌توانند ثبت‌نام کرده و حساب هزینه‌های خود را به صورت ایمن متصل کنند. این پلتفرم از بیش از 2000 مؤسسه مالی پشتیبانی می‌کند، بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی حساب‌های خود را متصل کنند و به FlyFin اجازه دهند باقی را مدیریت کند. این مرحله فرآیند ردیابی خودکار کاستی را آغاز می‌کند.
 
مراحل استفاده از FlyFin چه می‌شود؟
فرآیند استفاده از FlyFin شامل: ثبت‌نام و اتصال ایمن حساب، شناسایی هوش مصنوعی هر کاستی ممکن مالیاتی و امکان قبول یا رد کاستی‌ها است. کاربران همچنین می‌توانند از یک CPA FlyFin بخواهند که آنها را ارزیابی کند. هنگامی که کاستی‌ها نهایی شدند، کاربران یک گزارش جامع مالیاتی با امضای CPA دریافت می‌کنند. کاربران سپس می‌توانند تصمیم بگیرند که از خدمات CPA FlyFin برای ارسال مالیات خود استفاده کنند یا داده‌ها را برای ارسال مالیات در مکان دیگر صدور کنند.
 
اطمینان از امنیت داده‌های من با FlyFin چگونه است؟
FlyFin اولویت امنیت داده کاربر را دارد. هنگامی که کاربران حساب‌های خود را متصل می‌کنند، فقط اجازه می‌دهند تا FlyFin حساب‌نامه‌ها و هزینه‌های آنها را بخواند. تحت این ترتیب هیچ هزینه‌ای انجام نمی‌شود. علاوه بر این، جزئیات دقیق از تدابیر امنیتی داده‌های FlyFin را می‌توانید در بخش امنیت آن در وب‌سایت آن بیابید.
 
چگونه می‌توانم FlyFin را رایگان امتحان کنم؟
FlyFin یک آزمایش رایگان 7 روزه برای تجربه خدمات خود به کاربران ارائه می‌دهد. این امکان را به کاربران پتانسیل می‌دهد تا درک کنند چگونه سیستم هوش مصنوعی برای یافتن هر کاستی ممکن مالیاتی عمل می‌کند و چگونه این فرآیند راحتی حسابداری و ارسال مالیات را فراهم می‌کند. آزمایش رایگان را هر زمان می‌توان لغو کرد.

همچنین، برای اطلاعات بیشتر و به روزرسانی‌های دوره‌ای، می‌توانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. از طریق لینک‌های زیر، می‌توانید به صفحات سایت در شبکه‌های اجتماعی بپیوندید: 

اینستاگرام : https://instagram.com/aiamuzmedia
یوتوب : https://youtube.com/@AIAmuz
تلگرام : https://t.me/aiamuzmedia

با تشکر از شما برای بازدید از سایت ما. امیدواریم که تجربه‌ی مفیدی را در اینجا داشته باشید.

ویدئویی برای این ابزار ثبت نشده است!