image

ClipMaker/ تولید ویدئو YouTube

شبکه هاي اجتماعي
|

  ClipMakerیک ابزار هوش مصنوعی است که به کاربران امکان می دهد در عرض چند لحظه کلیپ های کوتاه از ویدیوهای YouTube بسازند و آنها را در TikTok و Instagram خود زمانبندی کنند.این ابزار از هوش مصنوعی استفاده می کند تا به طور خودکار کلیپ ها را از ویدیوها ایجاد کند، بنابراین کاربران می توانند زمان خود را صرفه جویی کنند و در عین حال از کلیپ های جذاب بصری برخوردار شوند.

هزینه استفاده :
داراي نسخه آزمايشي!
ClipMaker قالب هایی را نیز ارائه می دهد که کاربران می توانند از آنها استفاده کنند تا برند خود را به کلیپ ها اضافه کنند و هماهنگی در طرح و ظاهر کلیپ ها داشته باشند. علاوه بر این، این ابزار به طور خودکار زیرنویس ها را به کلیپ ها اضافه می کند که می تواند به افزایش درگیری کمک کند.
 
همچنین، ClipMaker قابلیت زمانبندی خودکار را نیز دارد، بنابراین هنگامی که ویدیوهای جدید در YouTube منتشر می شوند، به طور خودکار کلیپ های مربوطه را ایجاد کرده و در TikTok و Instagram زمانبندی می کند.
 
این ابزار به شما کمک می کند به سرعت و آسانی تعداد پیروان خود را در هر دو پلتفرم TikTok و Instagram افزایش دهید.
 
 
چطور  ClipMaker از هوش مصنوعی برای ساخت ویدیوهای کوتاه استفاده می‌کنه؟
 
هوش مصنوعی  ClipMaker ویدیوهاتون رو می‌تونه تحلیل کنه و به صورت خودکار ویدیوهای کوتاه بسازه. اینجوری نیازی به ویرایش طولانی از سمت شما نیست.
 
چطور  ClipMaker به رشد TikTok کمک می‌کنه؟
 
 ClipMaker با استفاده از محتوای موجود در کانال YouTube شما، اون‌ها رو به ویدیوهای کوتاه و جذاب تبدیل می‌کنه و می‌تونه خودشون رو به صورت خودکار زمان‌بندی کنه و در TikTok منتشر کنه. این باعث رشد حساب TikTok شما میشه.
 
آیا می‌شه از  ClipMaker برای افزایش دنبال‌کننده‌های Instagram استفاده کرد؟
 
حتما،  ClipMaker می‌تونه برای افزایش دنبال‌کننده‌های Instagram کمک کنه. با تبدیل ویدیوهای YouTube به کلیپ‌های سازگار با Instagram، می‌تونید حضور برندتون رو افزایش بدید و بیشترین تعداد دنبال‌کننده رو جلب کنید.
 
آیا  ClipMaker فقط با ویدیوهای YouTube کار می‌کنه؟
 
آره،  ClipMaker صرفاً با ویدیوهای YouTube کار می‌کنه. این به شما این امکان رو می‌ده که محتوای YouTube رو به کلیپ‌های جذاب برای Instagram و TikTok تبدیل کنید.
 
ویژگی زمان‌بندی خودکار  ClipMaker چیه؟
 
ویژگی زمان‌بندی خودکار  ClipMaker به طور خودکار کلیپ‌ها رو از هر ویدیوی جدیدی که منتشر می‌کنید بسازه و برای انتشار در TikTok و Instagram زمان‌بندی کنه. این باعث میشه که بتونید تعداد دنبال‌کننده‌هاتون رو بدون دخالت مستقیم افزایش بدید.
 
چطور می‌شه زیرنویس به ویدیوها اضافه کرد؟
 
 ClipMaker از یک ویژگی هوش مصنوعی استفاده می‌کنه که به طور خودکار زیرنویس برای ویدیوهای شما ایجاد می‌کنه. این کمک می‌کنه که تعامل با مخاطب‌هاتون بهتر بشه چون زیرنویس‌ها به افزایش درگیری تا 50 درصد کمک کرده‌اند.
 
آیا می‌شه با  ClipMaker ویدیوها رو سفارشی کرد؟
 
بله،  ClipMaker به شما این امکان رو می‌ده که ویدیوها رو سفارشی کنید. می‌تونید از قالب‌های خودتون یا قالب‌های موجود در  ClipMaker استفاده کنید و اون رو برای برندینگ یکنواخت در تمام ویدیوهاتون اعمال کنید.
 
آیا  ClipMaker قالب‌هایی برای سفارشی‌سازی ویدیو ارائه می‌ده؟
 
بله،  ClipMaker قالب‌ها ارائه می‌ده که می‌تونید ازشون استفاده کنید یا اون‌ها رو بر اساس برندتون تغییر بدید و یکنواختی رو در تمام ویدیوهاتون حفظ کنید.
 
چطور  ClipMaker برای برندینگ مفیده؟
 
 ClipMaker با ارائه کلیپ‌های کوتاه و با کیفیت با قالب‌های هویتی شما، به برندینگ کمک می‌کنه. منتظمان انتشار این کلیپ‌های برند شده بر روی کانال‌های اجتماعی شما به افزایش قابلیت رؤیت برند کمک می‌کنه.
 
چطور می‌شه کلیپ‌ها رو زمان‌بندی کرد؟
 
کلیپ‌های ساخته شده توسط  ClipMaker می‌تونند از طریق یک فرآیند خودکار روی رسانه‌های اجتماعی زمان‌بندی بشن. هوش مصنوعی هر وقت که کلیپ‌ها رو از ویدیوهای جدید YouTube شما ایجاد می‌کنه، خودکار برای انتشار در TikTok و Instagram شما زمان‌بندی می‌شوند.
 
آیا می‌شه یک ویدیو رو برای هر دو Instagram و TikTok تبدیل کرد؟
 
آره، با  ClipMaker می‌تونید یک ویدیو رو به کلیپ‌هایی سازگار با هر دو Instagram و TikTok تبدیل کنید. فقط کافیه پلتفرم مورد نظرتون رو از طریق فرم موجود در وب‌سایت انتخاب کنید.
 
چطور  ClipMaker به افزایش درگیری رسانه‌های اجتماعی کمک می‌کنه؟
 
 ClipMaker با تولید کلیپ‌های جذاب از ویدیوهای YouTube شما، به بهبود درگیری رسانه‌های اجتماعی شما کمک می‌کنه. همچنین با اضافه کردن خودکار زیرنویس به ویدیوهاتون، به افزایش درگیری تا 50 درصد هم کمک می‌کنه.
 
ساختار قیمت‌گذاری  ClipMaker چیه؟
 
اطلاعات قیمت‌گذاری برای  ClipMaker از طریق لینک  قیمت‌گذاری  در وب‌سایتشون قابل دسترسیه. بر اساس جزئیات موجود، چندین طرح بر اساس نیازهای شما ارائه شده.
 
 
آیا آزمایشی رایگان برای  ClipMaker وجود داره؟
 
بله،  ClipMaker یک آزمایشی رایگان ارائه می‌ده. این امکان از طریق لینک  امتحان کنید  در وب‌سایتشون قابل دسترسیه.

 

 

همچنین، برای اطلاعات بیشتر و به روزرسانی‌های دوره‌ای، می‌توانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. از طریق لینک‌های زیر، می‌توانید به صفحات سایت در شبکه‌های اجتماعی بپیوندید: 

اینستاگرام : https://instagram.com/aiamuzmedia
یوتوب : https://youtube.com/@AIAmuz
تلگرام : https://t.me/aiamuzmedia

با تشکر از شما برای بازدید از سایت ما. امیدواریم که تجربه‌ی مفیدی را در اینجا داشته باشید.

ویدئویی برای این ابزار ثبت نشده است!