image

Boo AI/معرفی یک نویسنده قوی

متن
|

Boo AI یک کمک‌کننده نوشتاری با قدرت هوش مصنوعی است که کاربران را به تجربه‌ای بدون اشتباه در نوشتن می‌رساند. این ابزار از مدل پردازش زبان طبیعی GPT-3 استفاده می‌کند تا متنی تولید کند که از نوشتار انسان قابل تمیز شدن نباشد.همچنین Boo AI، امکان تکمیل هوشمند و چندین قالب را برای کمک به کاربران در نوشتن سریعتر فراهم می‌کند. Boo AI به صورت رایگان در دسترس است و یک آزمایش رایگان 3 روزه برای طرح حرفه‌ای آن ارائه می‌دهد.

هزینه استفاده :
داراي نسخه آزمايشي!
در طول آزمایش، کاربران می‌توانند به طرح حرفه‌ای با هزینه‌ی 8 دلار در ماه ارتقا پیدا کنند. پس از پایان آزمایش، کاربران به طور خودکار به طرح رایگان منتقل می‌شوند که محدودیتی به تعداد 2000 کلمه در ماه دارد.
 
 
Boo AI به منظور کپی‌رایت نوشتاری، تفکر خلاق، گرفتن نکات، نوشتن ایمیل یا فقط آزمایش با هوش مصنوعی طراحی شده است و به عنوان یک ابزار ساده، سریع و کارآمد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
 
Boo AI یک ابزار نویسندگی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به منظور ارائه تجربه نوشتن بی‌حواشی طراحی شده است. این دستیار نویسندگی قدرتمند به عنوان یک ابزار ساده و کارآمد برای انجام وظایف مختلف نوشتن، از جمله نوشتن متون تبلیغاتی، ایده‌پردازی، گرفتن یادداشت‌ها، نوشتن ایمیل و اجرای آزمایشات مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی شده است.
 
 
برای تولید متن، Boo AI از تکنولوژی GPT-3 یا Generative Pretraining Transformer 3 استفاده می‌کند. این مدل پردازش زبان قدرتمند امکان تولید متن با کیفیت بالا را فراهم می‌کند.
 
 
ویژگی‌های کلیدی Boo AI شامل نوشتن بدون حواشی، تولید متن توسط هوش مصنوعی، خودکامه‌ساز هوشمند و قالب‌های متنوع است. این ویژگی‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که با استفاده از یک سینتکس ساده فرمت‌بندی متن (Markdown)، به راحتی در جریان نوشتن باقی بمانند.
 
 
برای دسترسی به Boo AI ، نیاز به اشتراک در طرح‌های استارتر یا پرو دارید، اما هر طرح با یک دوره آزمایشی 3 روزه شروع می‌شود و نیاز به اطلاعات کارت اعتباری ندارید.
 
هزینه Boo AI پس از دوره آزمایشی از 8 دلار در ماه برای طرح استارتر و 36 دلار در ماه برای طرح پرو آغاز می‌شود. طرح پرو شامل خدماتی نظیر 50,000 کلمه در ماه، خودکامه‌ساز هوشمند، پیشنهادات هوش مصنوعی، الگوهای نوشتن متنوع، هوش مصنوعی شخصی، و هزینه اضافی 0.50 دلار برای هر 1,000 کلمه اضافه نوشته شده است.
 
 
Boo AI به عنوان یک ابزار ایده‌آل در ایده‌پردازی عمل می‌کند؛ با تولید محتوا و پیشنهادات، این دستیار به کاربران کمک می‌کند تا به سرعت و به صورت اثربخش در فرآیند ایده‌پردازی شوند.
 
همچنین، Boo AI قابلیت کمک به نوشتن ایمیل‌ها را دارد؛ با ارائه هوش مصنوعی و محتواهای پیشنهادی، کاربران می‌توانند به سرعت و با بهره‌وری بیشتر نوشته‌های خود را ایجاد کنند.
 
 
از بین موارد استفاده متنوع Boo AI می‌توان به لیست‌های ملکی، برنامه‌های بازاریابی، ایمیل‌ها، تبلیغات، یادداشت‌های جلسات، اطلاعیه‌های مطبوعاتی، اسکریپت‌های ویدئو، توضیحات محصول، مستندات طراحی مهندسی و غیره اشاره کرد.
 
 
Boo AI نسبت به سایر دستیاران نویسندگی مصنوعی، مانند جسپر، با سرعت و سادگی بیشتری طراحی شده است و به عنوان یک ابزار چندمنظوره برای نیازهای مختلف نویسندگی ارائه شده است.
 
 
در طرح رایگان Boo AI ، محدودیت 2,000 کلمه در ماه وجود دارد. اما با ارتقاء به طرح‌های استارتر یا پرو، از امکانات بیشتری بهره‌مند خواهید شد.
 
 
برای ارتقا به طرح پرو، می‌توانید در طول یا پس از دوره آزمایشی اقدام کنید، و گزینه‌های ارتقاء در تنظیمات حساب کاربری شما در دسترسند.
 
 
Boo AI الگوهای نوشتاری متنوعی را فراهم می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد از آن‌ها در وظایف مختلف نوشتن استفاده کنند.
 
 
ویژگی خودکامه‌ساز هوشمند بر Boo AI پیش‌بینی‌ها و پیشنهاداتی ارائه می‌دهد که به کاربران کمک می‌کند تا به سرعت و به صورت بهینه نوشتن کنند. این پیش‌بینی‌ها بر اساس متن موجود Boo AI و به صورت زمان‌واقعی تطبیق پیدا می‌کنند.
 
GPT-3 که Boo AI از آن استفاده می‌کند، یک مدل زبان هوش مصنوعی است که با استفاده از پرسش‌های زبان طبیعی متن تولید می‌کند. این مدل بر اساس یادگیری از مجموعه بزرگی از متون، متنی تقریباً ناشی از نوشتن انسانی را تولید می‌کند.
 
 
ویژگی هوش مصنوعی شخصی بر Boo AI ، پاسخ‌های هوش مصنوعی را با توجه به سبک، تن، و نیازهای خاص کاربر سفارشی می‌کند. این ویژگی بهBoo AI کیفیت متن تولیدی و پیشنهادات موجود را تضمین می‌کند.

 

همچنین، برای اطلاعات بیشتر و به روزرسانی‌های دوره‌ای، می‌توانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. از طریق لینک‌های زیر، می‌توانید به صفحات سایت در شبکه‌های اجتماعی بپیوندید: 

اینستاگرام : https://instagram.com/aiamuzmedia
یوتوب : https://youtube.com/@AIAmuz
تلگرام : https://t.me/aiamuzmedia

با تشکر از شما برای بازدید از سایت ما. امیدواریم که تجربه‌ی مفیدی را در اینجا داشته باشید.

 

ویدئویی برای این ابزار ثبت نشده است!