image

Keywrds.ai/یافتن کلمات کلیدی سئو شده

سئو
|

صفحه اصلی Keywrds.ai شامل ابزارهای قدرتمندی است که به شما در به دست آوردن کلمات کلیدی برتر کمک می‌کند. با استفاده از موتور هوش مصنوعی بر پایه GPT-3.5 آن، می‌توانید سؤالات و موضوعات یکتا و مرتبط عمیقی را درباره موضوع خود تولید کنید.این ابزار قادر به تولید صدها موضوع مرتبط با یک کلمه کلیدی است، که این امر به شما کمک می‌کند در داخل موضوع خود اعتبار سازی قوی ایجاد کنید. 

هزینه استفاده :
داراي نسخه آزمايشي!
ابزار اطلاعات کلمات کلیدی را نیز ارائه می‌دهد که شامل حجم جستجوی تخمینی، سؤالات Google PAA و دشواری کلمات کلیدی می‌شود. این اطلاعات به شما کمک می‌کنند تصمیمات آگاهانه‌تری در رابطه با کلمات کلیدی هدف خود بگیرید و خلاصه‌های پست وبلاگ را ایجاد کنید.
 
علاوه بر این، این ابزار قادر است به صورت خودکار پاسخ‌هایی را برای سؤالاتی که در بخش "People Also Ask" در نتایج جستجوی گوگل ظاهر می‌شوند، تولید کند. این پاسخ‌ها به صورت کاملاً منحصر به فرد و آماده برای قرار دادن در محتوای شما هستند.
 
با استفاده از Keywrds.ai، شما می‌توانید محتوایی را ایجاد کنید که مخاطبان هدف شما در حال جستجوی آن هستند، بدون نیاز به درگیری با مشکلات نوشتن. این ابزار برای شما به عنوان یک ابزار قدرتمند و هوشمند برای بهبود استراتژی‌های SEO و ایجاد محتوای موثر بسیار مفید خواهد بود.
 
 
Keywrds.ai چیست؟
 
Keywrds.ai یک ابزار قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما در پیدا کردن کلمات کلیدی رقابتی برای وبسایت یا وبلاگتان کمک می‌کند.
 
 این ابزار از یک موتور هوش مصنوعی مبتنی بر GPT-3.5 بهره می‌برد تا سوالات و موضوعات منحصر به فرد و عمیقاً مربوط به ایجاد محتوا را تولید کند.
 
چه قابلیت‌هایی موتور هوش مصنوعی مبتنی بر GPT-3.5 از Keywrds.ai ارائه می‌دهد؟
 
موتور هوش مصنوعی مبتنی بر GPT-3.5 از Keywrds.ai سوالات و موضوعات منحصر به فرد و عمیقاً مربوط به نیش کاربر را تولید می‌کند.
 
 با استفاده از این موتور، کاربران می‌توانند سوالات مبهم، مباحث تحریک‌کننده، مباحث غیرمعمول و نقاط درد را برای نیش خود ایجاد کنند، موضوعاتی را پیرامون یک کلمه کلیدی مشتق کنند و به طور خودکار پاسخ‌هایی به سوالاتPeople Also Ask گوگل تولید کنند.
 
Keywrds.ai چگونه در تحقیقات کلمه کلیدی کمک می‌کند؟
Keywrds.ai با استفاده از یک کلمه کلیدی اصلی، لیستی شامل صدها کلمه کلیدی تولید می‌کند. این لیست نسبت به ابزارهای معمول، بسیار جامع‌تر است. علاوه بر این، این ابزار قادر است اطلاعات را به مرحله بعدی ببرد و سوالات، موضوعات و خلاصه نوشته‌های وبلاگ را تولید کند.
 
چه اطلاعات کلمه کلیدی اضافی ارائه می‌دهد؟
علاوه بر تولید کلمات کلیدی، Keywrds.ai اطلاعات مهمی مربوط به این کلمات را نیز ارائه می‌دهد. این اطلاعات شامل حجم جستجوی تخمینی، سوالات Google  People Also Ask  و دشواری کلمه کلیدی است که به کاربران در تصمیم‌گیری‌های خود کمک می‌کند.
 
Keywrds.ai چگونه به طور خودکار پاسخ‌هایی به سوالات  People Also Ask  گوگل تولید می‌کند؟
 
Keywrds.ai فرآیند تولید خودکار پاسخ به سوالات  People Also Ask  گوگل را انجام می‌دهد. 
 
پس از تولید کلمات کلیدی، این ابزار سوالات گوگل را بررسی کرده و موتور هوش مصنوعی GPT-3.5 پاسخ‌های جذاب و صحیحی را که موتورهای جستجو تمایل دارند، به طور خودکار تولید می‌کند.
 
چه چیزی تولید کلمات کلیدی Keywrds.ai را منحصر به فرد و عمیقاً مربوط می‌کند؟
 
تولید کلمات کلیدی Keywrds.ai به عنوان یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد و عمیقاً مربوط به آن، از کد مالکیتی و یک مدل هوش مصنوعی مبتنی بر GPT-3.5 برای تقلید از زبان طبیعی مردم در هنگام جستجوی موارد در موتورهای جستجو استفاده می‌کند. 
 
این امر تضمین می‌کند که کلمات کلیدی بهینه و مرتبط باشند.
 
آیا Keywrds.ai قادر به تولید خلاصه نوشته وبلاگ است؟
 
بله، Keywrds.ai خلاصه‌نویسی برای وبلاگ را تولید می‌کند. با استفاده از موتور هوش مصنوعی خود، می‌تواند یک ساختار سازماندهی شده از یک نوشته وبلاگ در مورد هر کلمه کلیدی یا موضوع تولید کند.
 
آیا موضوعات تولید شده توسط Keywrds.ai قادر به ایجاد اعتبار در یک نیش هستند؟
 
بله، موضوعات تولید شده توسط Keywrds.ai قادر به ایجاد اعتبار در یک نیش هستند. با تولید صدها موضوع حول یک کلمه کلیدی اصلی، این ابزار اعتبار وبسایت را در نیش مربوطه تقویت می‌کند.
 
پلن‌ها و قیمت‌های اشتراک Keywrds.ai چگونه است؟
 
پلن آزمایشی بتا Keywrds.ai با قیمت 19 دلار در ماه ارائه می‌شود. با این قیمت، شما به پروژه‌های نامحدود، 1500 اعتبار، کلمات کلیدی تولید شده توسط هوش مصنوعی، سوالات/موضوعات تولید شده توسط هوش مصنوعی، خطوط مشی نوشته وبلاگ تولید شده توسط هوش مصنوعی و پاسخ به سوالات  People Also Ask  گوگل دسترسی خواهید داشت.
 
ویدئویی برای این ابزار ثبت نشده است!