image

Einstein GPT/افزایش فروش با چت‌بات

چت بات ها
|

یک چت‌بات توانمند مبتنی بر هوش مصنوعی برای افزایش فروش شما، بهبود خدمات مشتری، استراتژی‌های بازاریابی و موارد دیگر. این اشاره به این دارد که از هوش مصنوعی به عنوان تکنولوژی اصلی برای عملکرد چت‌بات استفاده می‌شود. این به چت‌بات امکان می‌دهد تا درک بهتری از متن‌ها و درخواست‌های کاربران داشته باشد و به طور هوشمندانه پاسخ دهد.این چت‌بات به تیم فروش کمک می‌کند تا به موفقیت در فروش محصولات یا خدمات دست یابند. به عنوان مثال، ممکن است به مشتریان سوالاتی بپرسد و اطلاعاتی در مورد محصولات یا خدمات شما ارائه دهد تا به تصمیم‌گیری بهتری دست یابند.

هزینه استفاده :
رايگان!
Einstein GPT چیست؟
Einstein GPT مدل‌های هوش مصنوعی عمومی و خصوصی را با داده‌های CRM ترکیب می‌کند تا کاربران بتوانند سوالات باز و گفتاری طبیعی (یعنی سوالات مکالماتی) را مستقیماً در داخل CRM Salesforce مطرح کنند. نتیجه؟ محتوای تولیدی هوش مصنوعی ارائه می‌شود که به طور پیوسته به اطلاعات و نیازهای متغیر مشتریان پاسخ می‌دهد - که برای کاربران بسیار زمان‌بر است.
 
ما به چه معنا می‌گوییم مدل‌های هوش مصنوعی عمومی و خصوصی؟ Einstein GPT شامل:
 
مدل‌های خصوصی Salesforce: به عبارت دیگر، مدل‌های توسعه‌یافته توسط Salesforce که توسط مشتریانی که از لایه فناوری Einstein استفاده می‌کنند، بهره‌مند می‌شوند.
ترکیب ChatGPT از OpenAI: از طریق همکاری Salesforce و OpenAI، امکانات تولیدی هوش مصنوعی آماده به شرکت‌ها از طریق دسترسی مستقیم به فناوری ChatGPT درجهٔ انترپرایز OpenAI را فراهم می‌کند.
استفاده از مدل خود: زیرا Einstein GPT باز و قابل توسعه است، شما می‌توانید از آن به همراه مدل‌های خارجی خود استفاده کنید.
داده به صورت زمان‌واقعی از ابرها و ابر داده Salesforce (Genie) به این مدل‌ها پمپ می‌شود و تمامی داده‌های مشتریان شرکت را دریافت، هماهنگ‌سازی و یکپارچه می‌کند.
 
Einstein GPT برای خدمات
نمایندگان خدمات در تلاش هستند تا با رفع سرعت رفع موارد (در حالی که رضایت مشتری را حفظ می‌کنند) هدف اصلی خود را دنبال کنند.
 
Einstein GPT برای خدمات می‌تواند به منظور:
 
تولید خودکار پاسخ‌های گفتگویی شخصی‌سازی شده توسط نمایندگان.
تولید خلاصه به زبان طبیعی در هنگام پایان مورد.
تولید مقالات دانش از یادداشت‌های مورد پیشین.
بیایید این‌ها را در عمل ببینیم.
در اینجا مشتری مشاهده می‌کنید که یک پیام گفتگویی به نماینده ارسال کرده است و یک سوال در مورد امتیاز دمای یکی از لباس‌ها دارد. او حتی نیازی به تفکر در مورد پاسخ ندارد، زیرا مؤلفه Einstein Replies (توسط GPT تغذیه می‌شود) پاسخی تولید کرده است - از جمله پیامی که انتظار می‌رود از یک پاسخ انسانی شود. این پاسخ با متن‌های مرتبط است؛ در این مورد، اطلاعات از Commerce Cloud به سطح دیدنی‌ای شناخته شده است. نمایندگان اقداماتی دارند تا پیام را بلافاصله ارسال یا ویرایش کنند.
 
علاوه بر این، مشتری سوال دیگری می‌پرسد، این بار با جزئیات در مورد محلی که قصد استفاده از لباس دارد. GPT پاسخی آماده به کار دیگر تولید می‌کند، شامل اطلاعات در مورد میزان مناسبیت لباس برای مکانی که مشتری به آن می‌رود، با بهره‌گیری از داده‌های اقلیمی خارجی.
 
ابزارک پاسخ‌های Einstein همچنین اقدامات بهترین بعدی را گنجانده است، مانند اضافه کردن به سبد خرید، تا از وظایف اضافی نماینده خدمت کمک شود.
 
در پایان مورد، خلاصه به طبیعی تولید می‌شود، به طور خودکار، به طوری که نماینده نیاز به صرف وقت ناچار برای مستندسازی گفتگو ندارد.
 
علاوه بر این، Einstein نماینده را سوال می‌کند که آیا مایل به ایجاد مقاله دانشی بر اساس مکالمه گفتگویی هستند، به این معنی که این اطلاعات از نظرات مورد پرونده می‌آید و می‌تواند به نمایندگان و مشتریان دیگر باز شود.
 
Einstein GPT برای فروش
انگیزه دادن تیم‌های فروش به اتخاذ Salesforce چالشی است که بسیاری از مدیران با آن مواجه می‌شوند. اغلب این اصطکاک به خاطر تمایل نمایندگان فروش به سرعت برای دستیابی به هدف فروش خود است، باید از Salesforce برای ارسال ارتباط با مشتریان یا انجام تحقیقات پیش‌فروش استفاده کنند و وقت زیادی را برای پیدا کردن اطلاعات در انواع مختلف از CRM صرف کنند.
 
می‌توان با Einstein GPT به منظور:
 
تولید خودکار ایمیل‌ها، زمان‌بندی جلسات و آماده‌سازی برای تعامل بعدی.
نمایش اخبار خارجی برای تحقیقات پیش‌فروش.
اضافه کردن مخاطبانی که تاکنون در Salesforce ثبت نشده‌اند.
تولید کانال‌های همکاری اضافی.

همچنین، برای اطلاعات بیشتر و به روزرسانی‌های دوره‌ای، می‌توانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. از طریق لینک‌های زیر، می‌توانید به صفحات سایت در شبکه‌های اجتماعی بپیوندید: 

اینستاگرام : https://instagram.com/aiamuzmedia
یوتوب : https://youtube.com/@AIAmuz
تلگرام : https://t.me/aiamuzmedia

با تشکر از شما برای بازدید از سایت ما. امیدواریم که تجربه‌ی مفیدی را در اینجا داشته باشید.

ویدئویی برای این ابزار ثبت نشده است!