image

ToonMe / ساخت عکس پروفایلی

عکس
|

ToonMe یک ویرایشگر عکس هوش مصنوعی ویژه است که به شما امکان می‌دهد یک نگاه کارتونی معروف ایجاد کنید. وقتی نیاز دارید تا تصویر پروفایل فیسبوک یا اینستاگرام خود را تغییر دهید، الگوریتم‌های ویژه مبتنی بر هوش مصنوعی در ToonMe به طور فوری پرتره‌های دلپسندی را با کیفیت بالا ایجاد می‌کنند. این فقط تصویر پرتره را به شخصیت کارتونی تبدیل نمی‌کند، بلکه فیلترهای گسترده‌ای بر اساس ترجیحات شما نیز ارائه می‌دهد، مانند شخصیت‌های انیمیشن سیمپسون.. فقط باید الگویی را انتخاب کنید که به شما می‌آید تا دیگران بتوانند به یک نگاه بیرونی دریابند که شخصیت کارتونی شماست.

هزینه استفاده :
رايگان!

ToonMe می‌تواند عکس‌های شما را از طریق فیسبوک یا اینستاگرام با سایر کاربران به اشتراک بگذارد تا بیشترین تعداد افراد ممکن نگاهی به صورت کارتونی شگفت‌آور شما داشته باشند. به علاوه، شما می‌توانید بر روی نماد دوم در پایین صفحه اصلی کلیک کنید تا عکس‌های به اشتراک گذاشته شده توسط سایر کاربران را مشاهده و پسند کنید. این فرآیند بسیار سرگرم‌کننده است.
ToonMe Cartoon Avatar
اما اگر به سرویس ToonMe Pro مشترک نشده‌اید، نمی‌توانید عکس‌ها را در گوشی اندرویدی یا آیفون خود ذخیره کنید. به علاوه، اگر از نسخه‌ی آزمایشی استفاده کرده‌اید، یک اشتراک ماهیانه با هزینه‌ی 4.99 دلار با یک آزمایش 3 روزه یا 9.99 دلار در سال وجود دارد. در پایان دوره‌ی آزمایشی 3 روزه، یک اشتراک قابل تجدید خودکار با قیمت 4.99 دلار در ماه فعال می‌شود.

چگونه یک صورت کارتونی بسازیم؟
مرحله 1: ToonMe را در گوشی اندرویدی یا آیفون خود دانلود و نصب کنید. پس از آن، می‌توانید ویرایشگر صورت کارتونی AI راه‌اندازی کرده و دکمه‌ی CHOOSE PHOTO را بزنید تا تصویر پرتره‌ای را از گوشی هوشمند خود وارد کنید.

مرحله 2: هنگامی که شخصیت‌های کارتونی ایجاد می‌شوند، می‌توانید سبک‌های مختلفی از الگوهای شخصیت کارتونی را در بالای تصویر تغییر دهید. فقط کافی است الگویی را انتخاب کنید که دوست دارید.

توجه: این هوش مصنوعی چندین سبک برای شخصیت‌های کارتونی فراهم می‌کند، می‌توانید اثرات مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید، مانند شخصیت‌های انیمیشنی سه بعدی دیزنی پیکسار، کارتون‌های کلاسیک دیزنی، کارتون‌های طنز، هنر خطوط وکتوری و غیره.

مرحله 3: فقط دکمه‌ی Refresh را بزنید تا شخصیت کارتونی دیگری که هوش مصنوعی می‌تواند پردازش کند، ببینید. وقتی فایل مورد نظر را بگیرید، می‌توانید دکمه‌ی DOWNLOAD IN HD را بزنید تا تصویر کارتونی را قبل از به اشتراک‌گذاری انتخاب کنید.

مزایای ToonMe

1. ارائه هوش مصنوعی پیشرفته برای ایجاد یک صورت کارتونی در چند کلیک.

2. انتخاب الگوها و سبک‌های انیمیشنی مورد نظر از ToonMe.

3. رابط کاربری آسان و پیش‌نمایش فوری برای دریافت صورت‌های کارتونی.

4. ایجاد کمیک‌ها از تصاویر پرتره شما در شرایط مختلف.

معایب ToonMe

1. ارائه‌دهنده تبلیغات و پنجره‌های پاپ‌آپ برای نسخه‌ی آزمایشی رایگان.

2. نمی‌توانید صورت کارتونی را صادر کنید، واترمارک را حذف کنید یا عکس‌ها را ویرایش کنید.

3. تفاوت بزرگی بین فایل تولید شده و اثر مورد نظر وجود دارد.

ویدئویی برای این ابزار ثبت نشده است!