image

ChatPDF / پاسخ به سوالات شما با آپلود pdf

توليد محتوا
|

ChatPDF به عنوان اولین ابزار آنلاینی که امکان دریافت محتوای مرتبط از طریق گفتگو با فایل‌های PDF را ارائه می‌دهد، توجه زیادی به خود جلب کرده است. پاسخ سریع و حرفه‌ای آن باعث شده که محبوبیت زیادی بدست آید.
شما می‌توانید با یک گفتگوی ساده، زمان کوتاهتری را صرف کنید و تحلیل کامل‌تری را دریافت کنید. 

هزینه استفاده :
داراي نسخه آزمايشي!

ChatPDF چیست؟
ChatPDF یک ابزار چت برای فایل‌های PDF است که توسط ماتیس لیشتنبرگر، یک آلمانی، بر اساس API ChatGPT (GPT-3.5) توسعه یافته است. این ابزار هر نوع فایل PDF را پشتیبانی می‌کند و به طور خودکار زبان فایل را به عنوان زبان پیشفرض گفتگو تشخیص می‌دهد، اما شما می‌توانید با استفاده از دستوری زبان پاسخ را در گفتگو تغییر دهید.

ChatPDF تنها در چند ثانیه می‌تواند به صورت مرتب به فایل‌های PDFی آپلود شده شما مرور کند و به سوالات شما پاسخ دهد. برای برخی اصطلاحات تخصصی یا مفاهیم دشوار قابل فهم، ChatPDF آن‌ها را با استفاده از زبان ساده بیان می‌کند تا شما به راحتی معنی آن‌ها را دریافت کنید.

این ابزار به ویژه برای درک، مطالعه و تجزیه و تحلیل اسناد PDF بزرگ مانند مقالات، گزارش‌های تحقیقاتی، کتاب‌ها، قراردادهای قانونی و گزارش‌های مالی مناسب است.

روش‌های آپلود فایل
ChatPDF هر نوع فرمت فایل PDF را پشتیبانی می‌کند و 4 روش برای آپلود فایل PDF برایتان در دسترس است.
1. کشیدن فایل‌ها مستقیماً از رومیزی کامپیوترتان به جعبه آپلود، ساده‌ترین و سریعترین روش است.
2. اگر فایل‌هایتان در یک پوشه خاص ذخیره شده‌اند، می‌توانید با کلیک بر روی "Browse my Computer" آن‌ها را انتخاب کنید.
3. اسناد PDF آنلاین ممی‌توانند با کپی کردن URL آپلود شوند، اما توجه داشته باشید که پسوند URL باید ".pdf" باشد.


استخراج/تجزیه و تحلیل یک PDF
با استخراج نکات کلیدی، به سریعترین شکل ممکن به محتوای مرکزی کل مقاله دسترسی پیدا کنید. ابتدا می‌توانید از سوالات پیشنهادی آن استفاده کنید و سؤالات خود را درباره سند خود بپرسید. یا فقط از آن بخواهید که یک پاراگراف یا یک صفحه متن را برایتان بخواند. 
با پرسیدن سؤالات، ChatPDF قادر است اطلاعات را از اسناد آپلود شده استخراج کرده و پاسخ و مکان آن را به شما ارائه دهد. تعدادی از نسخه‌های فعلی اسناد آزمایشی دارای درجه دقت بالا و پاسخ‌های بسیار منظم هستند.

برای برخی از محتواهایی که در گزارش وجود ندارند، ChatPDF به شما می‌گوید "متأسفم، به اطلاعات درباره ... دسترسی ندارم" و اطلاعات کلیدی یا ایده اصلی مقاله را تکرار می کند

ویدئویی برای این ابزار ثبت نشده است!