image

Sembly / یادداشت برداری از تماس ویدئویی

زندگي روزانه
|

نمایش یادداشت‌های جلسه Sembly یک خلاصه تمرکز شده از جلسه را ارائه می‌دهد، از جمله موضوعات کلیدی مورد بحث و برآوردها در هر یک از این موضوعات. یادداشت‌های جلسه به همان زبانی که جلسه انجام شده است، نمایش داده می‌شوند. برای جلسات چندزبانه، Sembly زبان مناسب‌تر را برای آن جلسه انتخاب خواهد کرد.

هزینه استفاده :
10 / ماهانه

نحوه کار Sembly
Sembly به صورت خودکار به تماس‌های شما می‌پیوندد بدون نیاز به دانلود یا نصب‌های خاص.

قبل از جلسه
چگونه می‌توانم شروع کنم؟
Sembly را با تقویم Outlook یا Google خود همگام‌سازی کنید. Sembly به صورت خودکار به تماس‌های شما می‌پیوندد بدون نیاز به دانلود یا نصب‌های خاص.

اگر نمی‌خواهم تقویم‌های خود را همگام‌سازی کنم چه کنم؟
مشکلی نیست! می‌توانید Sembly را به یک جلسه آینده یا جلسه در حال اجرا دعوت کنید یا می‌توانید یک جلسه حضوری را با استفاده از تلفن همراه خود ضبط کنید.

چه پلتفرم‌هایی Sembly می‌تواند به آن‌ها بپیوندد؟ آیا می‌توانم جلسات حضوری را ضبط کنم؟
Sembly با Microsoft Teams، Google Meet و Zoom کار می‌کند.

آیا می‌توانم فایل‌های صوتی یا ویدیویی ضبط شده گذشته‌ام را بارگذاری کنم؟
بله! از ویژگی بارگذاری استفاده کنید تا فایل صوتی یا ویدیویی ضبط شده پیشین را بارگذاری کنید و سمبلی بقیه کار را انجام دهد.

در طول جلسه
چگونه می‌توانم بفهمم که Sembly به تماس من پیوسته است؟
Sembly به عنوان یک شرکت‌کننده معمولی در تماس شما نمایش داده می‌شود - این به هر تماسی که دعوت می‌شود می‌پیوندد، خود را معرفی می‌کند و تماس را ضبط می‌کند. حتی می‌تواند در یک تماس حضور داشته باشد وقتی شما در آنجا نیستید!

چگونه می‌توانم ضبط جلسه را متوقف یا از نوع دیگری شروع کنم؟
از وب‌اپلیکیشن، افزونه کروم یا برنامه موبایل برای کنترل Sembly در طول تماس استفاده کنید - می‌توانید ضبط Sembly را متوقف یا از دیگر قسمت‌های تماس جلسه جلسه کنید.

چگونه می‌توانم Sembly را از تماس حذف کنم؟
می‌توانید از دکمه "توقف" در رابط‌های Sembly استفاده کنید یا به راحتی شرکت‌کننده عامل Sembly را از تماس کنفرانسی خود با استفاده از ویژگی‌های پلتفرم کنفرانس حذف کنید.

چه کاری باید انجام دهم وقتی جلسه به پایان می‌رسد؟
هیچ کاری! فقط منتظر بمانید تا ما جلسه شما را پردازش کنیم. ممکن است تا 50% مدت زمان تماس طول بکشد تا جلسه را به طور کامل پردازش کند. نتایج در وب‌اپلیکیشن Sembly و در برنامه موبایل Sembly در دسترس خواهند بود.

بعد از جلسه
Sembly بعد از جلسه چه کار می‌کند؟
پس از جلسه، Sembly یادداشت‌های جلسه، بخش‌های کلیدی و نسخه کامل جلسه را ارائه می‌دهد. همچنین هرگونه قوانین ادغامی را که برای ارسال محتوا به برنامه‌های دیگر تنظیم کرده‌اید اجرا خواهد کرد.

جایی کجا می‌توانم ضبط جلسات خود را پیدا کنم؟
پس از پردازش، جلسه شما در تب من جلسات در دسترس خواهد بود.


چگونه می‌توانم یادداشت‌های جلسه را با تیم به اشتراک بگذارم؟
شما به راحتی می‌توانید یادداشت‌های جلسه Sembly را به اشتراک بگذارید. این یادداشت‌ها می‌توانند به صورت PDF، مارک‌داون، به صورت مستقیم با کاربران دیگر Sembly به اشتراک گذاشته شوند یا به عنوان یک پیوند مهمان برای افرادی که حساب کاربری Sembly ندارند به اشتراک گذاشته شوند.

چیست Semblian™؟
Semblian معادل "ChatGPT" برای جلسات شماست. از آن سوالاتی بپرسید یا ایمیلی بر اساس جلسه تولید کنید و پاسخی جامع و حرفه‌ای دریافت کنید، که به شما ساعت‌ها کار دستی را صرفه‌جویی می‌کند.

چگونه می‌توانم سوالاتم را درباره جلساتم بپرسم؟
هر جلسه تکمیل شده را باز کرده و روی نماد Semblian در پایین سمت راست صفحه کلیک کنید. Semblian می‌تواند پیام‌های شخصی‌سازی شده‌ای را که نکات کلیدی جلسه را برجسته می‌کنند و برآوردهای مربوط به کارآیی جلسات را ارائه می‌دهد، ایجاد کند.

ویدئویی برای این ابزار ثبت نشده است!