image

Volutic / درآمد دلاری با خواندن ایمیل

درآمدزايي
|

با استفاده از Volutic می‌توانید به سادگی و بدون محدودیت مکانی درآمد کسب کنید، فقط با خواندن ایمیل‌ها. این فرصت برای شما فراهم می‌شود تا با دستگاه‌های مختلف خود مانند رایانه شخصی، تبلت یا تلفن همراه، به صورت روزانه و در هر زمانی که بخواهید، ایمیل‌های ارسالی از Volutic را مطالعه کنید و با کلیک بر روی تبلیغات مرتبط، به مدت زمان تعیین‌شده در ایمیل حضور داشته باشید و پاداش بگیرید.

هزینه استفاده :
داراي نسخه آزمايشي!

وقتی شما به عنوان یک کاربر فعال از سایت Volutic استفاده می‌کنید، مبلغی به شما پرداخت می‌شود تا ایمیل‌هایی که ارسال می‌شوند را بخوانید. این میزان درآمد در واقع به شما جهت خواندن ایمیل‌هایی که از Volutic به شما ارسال می‌شوند، پرداخت می‌شود. آیا این ساده نیست؟

شما می‌توانید از رایانه شخصی خود، تبلت یا تلفن همراه استفاده کنید. کافیست ایمیل‌هایی که از طرف Volutic ارسال می‌شوند را باز کنید، محتوای آن‌ها را مطالعه کنید، روی تبلیغات موجود در ایمیل کلیک کنید، به مدت زمان مشخصی (که تعیین شده است) در این تبلیغات بمانید و در نهایت پاداش خود را دریافت کنید.

نحوه کسب درآمد در Volutic به این صورت است که تبلیغ‌کنندگان خدمات خود را از طریق خبرنامه‌های ایمیلی به مخاطبان ارائه می‌دهند. ما این خبرنامه‌ها را به شما ارسال کرده و درآمد حاصل از تبلیغات را با شما به اشتراک می‌گذاریم. شما تا ۹۰٪ از مبلغی که توسط تبلیغ‌کنندگان پرداخت می‌شود، را دریافت می‌کنید. این به معنای این است که هر بار که یک خبرنامه‌ای به شما ارسال می‌شود و شما آن را مطالعه کرده و روی تبلیغات کلیک کرده‌اید، بخشی از هزینه تبلیغ به عنوان پاداش به شما پرداخت می‌شود.

علاوه بر این، شما می‌توانید از ارجاع دیگران نیز بهره‌برداری کنید. به این صورت که زمانی که اشخاص دیگری که به واسطه شما به سایت ملحق شده‌اند، درآمد کسب می‌کنند، شما نیز می‌توانید کمیسیونی از درآمد آن‌ها را دریافت کنید.

این مدل ارجاع به صورت چند سطحی است. به عبارتی، اگر شخصی که از طریق شما به سایت ملحق می‌شود، نیز افراد دیگری را به سایت معرفی کند و آن‌ها درآمد کسب کنند، شما همچنان می‌توانید از درآمد کسب‌شده توسط افرادی که از طریق اشخاصی که از شما معرفی شده‌اند، به سایت ملحق شده‌اند، بهره‌برداری کنید.

در حال حاضر، ما یک پروموی محدود داریم که به ازای هر ارجاعی که از طریق شما به سایت ملحق می‌شود و درآمد ۱ دلاری کسب کند، شما نیز ۱ دلار دریافت می‌کنید. این پروموی محدودی است و به مدت مشخصی اعمال می‌شود.

ویدئویی برای این ابزار ثبت نشده است!