image

praktika.ai / آموزش پیشرفته زبان

زندگي روزانه
|

میلیاردها نفر در سراسر جهان وجود دارند که زبان انگلیسی را متوجه می‌شوند. با این حال، سطح تخصصی که هر کدام از آن‌ها دارند، بستگی به دانش و درک زبان دارد. اما اکنون برای هر کسی آسان‌تر شده است تا منابعی برای یادگیری موثر زبان انگلیسی پیدا کند و "Praktika" ابزاری مناسب برای همین منظور است. این برنامه منحصر به فرد مکالمات انگلیسی شامل هوش‌های مصنوعی است که به شما در بهبود مهارت‌های انگلیسی کمک می‌کند. در این مقاله، قصد داریم تا "Praktika"، یکی از بهترین برنامه‌های یادگیری زبان، را کمی بهتر بشناسیم تا بفهمیم این برنامه برای مکالمات انگلیسی چه امکاناتی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. اگر علاقه دارید بهتر با این بهترین برنامه برای مکالمات انگلیسی آشنا شوید، با ما تا پایان این نقد Praktika همراه باشید.

هزینه استفاده :
رايگان!


۱. هوش‌های مصنوعی با ظاهر واقع‌گرایانه
برنامه مکالمات انگلیسی
برای اطمینان از اینکه تجربه‌ای واقعی از تمرین مکالمات انگلیسی داشته باشید، می‌توانید از Praktika، بهترین برنامه برای تمرین مکالمه انگلیسی، برای تعامل با یک هوش مصنوعی واقع‌گرا استفاده کنید. هوش مصنوعی موجود در این بهترین برنامه برای تمرین مکالمه انگلیسی، به شکل و رفتار انسان‌ها عمل می‌کند. بنابراین، حس خواهید کرد که با یک انسان واقعی در حال تعامل هستید که این می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس شما کمک کند.
۲. دسترسی ۲۴ ساعته
برای تمرین زبان انگلیسی در این یکی از بهترین برنامه‌های مکالمه انگلیسی، می‌توانید در هر لحظه از زمان به یک همراه هوش مصنوعی دسترسی داشته باشید. همراه هوش مصنوعی این یکی از بهترین برنامه‌های بهبود مهارت‌های مکالمه، به شما امکان می‌دهد مهارت‌های مکالمه انگلیسی خود را به مدت دلخواه تمرین کنید. این هوش‌های مصنوعی قادر به آموزش تلمس و تلفظ‌های بومی هستند، بنابراین می‌توانید دستور زبان را بهتر تمرین کنید.
۳. صرف ۵ دقیقه روزانه برای یادگیری
برای برخی افراد مشکل است که زمان تخصیص داده شده برای فرآیند یادگیری را داشته باشند. بنابراین، با این بهترین برنامه برای مکالمه انگلیسی، تنها نیاز به ۵ دقیقه روزانه دارید تا به تسلط بر زبان برسید. این درس‌های کوتاه روزانه می‌توانند در طی زمان کوتاه به شما در دستیابی به تسلط بر زبان کمک کنند.
۴. یادگیری با سناریوهای واقع‌گرایانه
این بهترین برنامه برای تمرین مکالمه انگلیسی سناریوهای واقع‌گرایانه مکالماتی را برای تمرین به شما ارائه می‌دهد. شما با یک ربات صحبت می‌کنید اما مکالمات شما تحت تأثیر رویدادهای واقعی یا وقوع ممکن در دنیای واقعی قرار می‌گیرند. برنامه مکالمات انگلیسی Praktika از این مزیت استفاده می‌کند تا شما را برای استفاده عملی از زبان انگلیسی بهتر آماده کند.
۵. دریافت نمرات دستور زبان و تلفظ
علاوه بر تمام ویژگی‌های فوق، ویژگی دیگری که با این برنامه برتر مکالمات انگلیسی دریافت خواهید کرد، توانایی ارزیابی پیشرفت یادگیری شماست. می‌توانید بازخورد عمیقی بر اساس تلفظ، دستور زبان و موارد دیگر دریافت کنید. این نمرات به‌روز شده به صورت زمان‌بندی‌شده به شما نشان می‌دهند که آیا در مسیر صحیح یادگیری قرار دارید یا خیر.

ویدئویی برای این ابزار ثبت نشده است!