image

خلاصه نویسی ویدیو با GLASP

مرورگرها
|

یکی از بهترین اکستنشن های مرورگر کروم برای خلاصه نویسی ویدیو ها ،. کافیه این ابزار رو نصب کنید تا یه بخش در سمت راست مرورگر شما در یوتوب اضافه بشه و به راحتی در زمان باز کزدن صفحه یوتوب بتونید خلاصه محتوای موجود در ویدیو رو با هرزبانی حتی فارسی ببینید و ازش استفاده کنید 

با استفاده از این ابزار، کاربران می‌توانند به راحتی محتواهای مورد نظر خود را برجسته کرده و آنها را برای استفاده در آینده ذخیره کنند. همچنین، این امکان به آنها داده می‌شود تا محتواهای انتخاب شده را با دیگران به اشتراک بگذارند تا دیگران هم بتوانند از آنها بهره‌برده و از آنها استفاده کنند.

هزینه استفاده :
رايگان!

گلاسپ یک افزونه رایگان برای مرورگر کروم است که به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت محتوای آنلاین را با گزینه‌های برجسته‌کردن رنگی ذخیره کنید. سپس این برجسته‌کردها به صورت خودکار در صفحه اصلی گلاسپ شما مرتب می‌شوند. برجسته‌کردها قابل برچسب‌گذاری، جستجو، لینک‌گذاری و به اشتراک‌گذاری در انواع پلتفرم‌های دیگر مانند توییتر، تیمز و اسلک هستند. قابلیت خلاصه‌سازی ویدیوهای یوتیوب و مقالات وب توسط چت جی‌پی‌تی (OpenAI) و کلود (Anthropic) فعال می‌باشد.

شما می‌توانید تمام برجسته‌کردها و یادداشت‌ها را در نوار کناری وب مشاهده کنید و با کلیک بر روی هر برجسته، به محل برجسته شده در صفحه وب منتقل می‌شوید. همچنین، می‌توانید صفحه وب را برچسب‌گذاری کرده و ببینید که دیگران در وب‌سایت چه برجسته‌کرده‌هایی را انتخاب کرده‌اند. با یک کلیک، محتوایی که جمع‌آوری کرده‌اید، در تمام دستگاه‌های شما قابل مشاهده است!

ویدئویی برای این ابزار ثبت نشده است!